הפועל ב"ש פנתה לסינטיהו סלליך

סינטיהו סלליך חוגג. בדרך להפועל באר שבע? | מאור אלקסלסי

אחרי שסיים את העונה בצורה טובה, הקשר קיבל הצעה מבירת הנגב אך יש פערים בין הצדדים ולכן הוא מעדיף להמתין למכבי חיפה. בכר, שיצטרך להכריע בעניינו, מחפש בלם זר על חשבונו של סיינסבורי שמתנדנד

(גודל טקסט)

ברק בכר התחיל להכין את מכבי חיפה לקראת העונה הבאה וצפוי לקבל בימים הקרובים מספר החלטות משמעותיות. בראש ובראשונה מדובר בעתידו של ירדן שועה שכבר נפגש איתו והביע את רצונו להישאר. גם לגבי סינטיהו סלליך יצטרך המאמן להכריע. הקשר שהרשים בסיום העונה וסיים את חוזהו בכרמל, מבוקש בהפועל באר שבע כפי שנודע לראשונה לספורט1 והקבוצה מהדרום אף הגישה לו הצעה כספית.

בשלב זה נראה שיש פערים בין הצדדים ולכן הקשר מעדיף להישאר בכרמל גם בעונה הבאה אך טרם קיבל הצעה חדשה מהירוקים. גורם בהפועל באר שבע אישר את הפנייה ואמר: "סלליך אכן נמצא על הכוונת אך שכרו גבוה מההצעה שהגשנו לו. אם נגיע לסיכום כספי נשמח לצרפו".

נושא נוסף שנמצא על הפרק הוא עתידם של השחקנים הזרים. עתידו של טרנט סיינסבורי נמצא באוויר, כאשר מכבי חיפה מחפשת מחליף זר וייתכן שהאוסטרלי ישוחרר. סוכני שחקנים כבר התבקשו למצוא מועמדים אחרים. בקרב הישראלים, בכר יכריע לגבי הקשר האחורי שיישאר בקבוצה. נראה שמוחמד אבו פאני ששב מהשאלה מהפועל חדרה זוכה לעדיפות על פני מקסים פלקושצ'נקו שצפוי לעזוב בהשאלה.

טרנט סיינסבורי. בקבוצה מחפשים בלם זר על חשבונו | מאור אלקסלסי

במקביל, בחיפה מקווים לסיים את גיבוש הצוות המקצועי של ברק בכר, כאשר מתנהלות שיחות מול עוזר המאמן גיא צרפתי, מאמן הכושר דרור שמשון, מאמן השוער גיא ויזינגר והיועץ המנטאלי איתן עזריה. בין הצדדים ישנם פערים כספיים קטנים אבל ההערכה כי הצדדים יגיעו לסיכום.

בהכנת הכתבה השתתף איציק יצחקי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי