שוער נבחרת פלסטין חתם בסכנין, שפתחה את האימונים ללא ראדי

ראמי חמאדה | בני סכנין

הקבוצה מהמגזר הודיעה על צירופו לשנתיים של השוער בן ה-26, שצפוי לשמש כמחליפו של קנדיל. הקשר זכה להצעה נמוכה משמעותית וטרם הגיע להבנות. מסתמן שגנאיים ימשיך לעונה נוספת. נסאר הרשים באימון הפתיחה

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

בני סכנין ממשיכה במלוא המרץ בהכנות לקראת עונת 2020/21, כשמטרה היא לתקוע יתד בליגת העל לאחר עונה אחת בליגה הלאומית. אחרי ההודעה על המשך דרכו של המאמן אלדד שביט, היום (שני) הכריזה הקבוצה מהמגזר על צירופו של ראמי חמאדה, שוער נבחרת פלסטין, שחתם לשנתיים וצפוי לשמש כמחליפו של השוער הבכיר מחמוד קנדיל.

עם השוער החדש, שחקן הרכש היחיד עד כה, סכנין פתחה הבוקר את האימונים. לאימון הגיעו בעיקר שחקנים מהעונה שעברה וביניהם גם אייהב גנאיים שטרם חתם על חוזה חדש. בימים האחרונים חלה התקדמות במגעים בין הקשר לבין הקבוצה ונראה כי הוא ימשיך לעונה נוספת. מי שלא הגיע ועתידו לא ברור הוא מהראן ראדי הוותיק, שזכה להצעה נמוכה משמעותית. ראשי סכנין אמנם רוצים להגיע עם הקשר לסיכום, אך בינתיים הוא כאמור לא מתאמן עם חבריו.

שביט מעוניין להתחזק בארבעה ששחקנים זרים: בלם, מגן שמאלי, קשר וחלוץ. בינתיים, אמרי וולשמן ששיחק בקבוצה בעונה שעברה ישוב לישראל בימים הקרובים לאחר שהסכים לקצץ בשכרו והוא ימשיך לעונה נוספת. שחקן נוסף בו מעוניין המאמן הוא ניקולה גולאן מהפועל חיפה, כאשר ישנה התלבטות בינו לבין מגנים נוספים שהוצעו לסכנין לאחרונה.

לאימון הבכורה הגיעו גם לא מעט שחקנים מליגות נמוכות, כאשר אחד מהם אף הרשים את הצוות המקצועי. מדובר ביזן נסאר מהפועל כאוכב. בקבוצה מהמגזר עקבו אחרי המגן מליגה א' במהלך העונה החולפת וכעת הוא ינסה להמשיך להצטיין באימונים, מה שעשוי להוביל להחתמתו.

עומר אצילי, ניקולה גולאן
ניקולה גולאן מול עומר אצילי. יצטרף לסכנין? | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי