שחקני בני יהודה ערכו בדיקות רפואיות, רוחנא חתם

אליאן רוחנא | בני יהודה, רשמי

אימון הבכורה של הכתומים לעונת 20/21 ייערך בשלישי. הקשר בן ה-22 מכפר קאסם חתם לשלוש שנים: "מקווה להחזיר על האמון". במועדון מחפשים שוער זר

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה הודיעה היום (שני) באופן רשמי על החתמת אליאן רוחנא לשלוש שנים. הקשר בן ה-22 מגיע לשכונת התקווה אחרי ששיחק במדי מ.ס. כפר קאסם מהליגה הלאומית בעונה החולפת. "שמח ונרגש להצטרף למועדון גדול כמו בני יהודה. אני מקווה להחזיר על האמון של הצוות המקצועי וההנהלה", אמר רוחנא לאחר החתימה.

הרכש החדש של בני יהודה משחק כקשר 50/50 ונחשב לשחקן טכני וכישרוני מאוד. רוחנא שיחק במחלקת הנוער של הפועל ראשון לציון ובהמשך עבר בעירוני נשר ובהפועל עכו. העונה היה שותף להצלחה של כפר קאסם, שהעפילה לפלייאוף העליון.

בנוסף לרוחנא, בני יהודה התחזקה הקיץ בפדרו קמפוס, איליי חן ואילון אלימלך, ובקשר יוסיף מוסא שנחת בישראל ביום שישי האחרון. בקבוצה ממשיכים במגמה של חיפוש מציאות בליגה הלאומית ומספר שחקנים אף צפויים להגיע למבחנים בניסיון להרשים את אלישע לוי.

אלישע לוי
אלישע לוי | בית"ר ירושלים, רשמי

הקבוצה ממשיכה בחיפושים אחרי שוער ראשון חדש לאחר עזיבתו של אמיליוס זובאס. במועדון מכוונים להחתמת שוער זר, כשבוריס קליימן עדיין מועמד. גם שמו של גיא חיימוב עלה על הפרק, אך הכתומים החליטו לרדת ממנו.

השחקנים הגיעו היום למתחם האימונים וערכו בדיקות רפואיות לקראת העונה החדשה שבפתח, כשאימון הבכורה יתקיים מחר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי