ברשצקי סיים את דרכו באדום, בוזגלו וג'ראפי לא הגיעו לאימון

מאור בוזגלו, מוטי ברשצקי
מאור בוזגלו, מוטי ברשצקי | דני מרון

כפי שפורסם בספורט1, השלושה החליטו להיעדר מאימון הפועל ת"א לאחר שחוזיהם בוטלו, כשגם הקשר רז כהן בחר להישאר בבית. לעומתם, אוראל דגני שעדיין מחזיק בחוזה ולא עבר לבית"ר, הופיע

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

כפי שפורסם בספורט1 אתמול (ראשון), שלושה מהשחקנים המרכזיים של הפועל תל אביב לא הגיעו לאימון הבכורה שערכה הקבוצה היום אחר הצהריים: מאור בוזלגו, מוטי ברשצקי ויואב ג'ראפי. כזכור, השניים הראשונים הודיעו כבר אתמול להנהלה כי אין בכוונתם להופיע לאימון וזאת לאחר שההנהלה החליטה לבטל את החוזים שלהם ללא הודעה מוקדמת. ג'ראפי, מצדו, קיבל את ההחלטה הבוקר ואילו רז כהן, שהתלבט, החליט גם הוא לא להופיע ובכך ליצור חזית אחידה עם יתר השחקנים.

לעומתם, אוראל דגני שמחזיק בחוזה לעונה הבאה ולא נמכר בסופו של דבר לבית"ר ירושלים (שלא מתכוונת לשלם 400 אלף דולר להפועל על כרטיסו), החליט להופיע לאימון.

ברשצקי פרסם פוסט בחשבון האינסטגרם שלו, בו הבהיר כי דרכו בהפועל תל אביב הסתיימה והתייחס לסערה: "לקח לי שבוע עד שדיברתי או הגבתי על כל העניין כי הייתי קצת בשוק", כתב הקשר, "אבל עדיין לא חושב שזה המקום או הזמן להתייחס לצורה ולדרך שבה המועדון בחר לסיים את ההתקשרות איתי. אבל מעבר לזה, אני מסיים שלוש וחצי שנים (כולל שנת השאלה באמצע) שבהן הייתי שייך למועדון ענק שטיפח ודחף אותי בכל רגע. רוצה להודות לאנשי המועדון למאמנים לשחקנים וכמובן לכם האוהדים היקרים שעמדתם והוכחתם שאתם מאחורי הקבוצה גם ברגעים הקשים. מסתיימות להן 3 שנים אינטנסיביות של פירוק, ירידת ליגה, עליית ליגה, חצי גמר ופלייאוף עליון. בסופו של דבר אזכור את הכל רק לטובה. אז תודה לכם על הכל, אוהב ומעריך תמיד".

יואב ג'ראפי
גם הוא נעדר מהאימון | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי