אחרי הפנייה הרשמית לגולסה: מכבי ת"א החלה במו"מ עם ייני

שרן ייני | דני מרון

אחרי שהקשר קיבל הצעה לשנתיים, מגעים עם הקפטן. הקבוצה פתחה את אימוניה ללא השניים ושכטר, ללא מאמן, וללא מיכה ואצילי, בעוד ג'ראלדש נשאר בארץ וזומן

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב פתחה הבוקר (שלישי) באופן רשמי את האימונים לקראת עונת 2020/21. לאחר יומיים של מבדקים רפואיים ועדיין בלי מאמן חדש, מי שיעמדו על הקווים במקום ולדימיר איביץ', באופן זמני כמובן, הם המנהל הביצועי של מחלקת הנוער פטריק ואן לוון, כשלצדו מאמן הכושר יוסי זגדון. 

האימון היה אמור להיערך תחילה אחר הצהריים, אך הוקדם בסופו של דבר לשעת בוקר מוקדמת. אייל גולסה ואיתי שכטר לא הופיעו לאימון, כשגם שרן ייני לא צפוי לקחת חלק עד שיסכם על חוזה. לכל השלושה אין חוזים לעונה הבאה, אך המועדון נמצא איתם בקשר רצוף.

לאחר שהמועדון פנה רשמית לגולסה והציע לו חוזה לשנתיים, כעת האחים גלעד ורונן קצב החלו במגעים גם בנוגע לשרן ייני.

אימון מכבי תל אביב | באדיבות האתר האתר של מכבי תל אביב

מעבר לשלושה, רבים מהשחקנים הצעירים כן נכחו וביניהם גם אדוארדו גררו, החלוץ הפנמי שבעונה האחרונה הושאל לבית"ר/תל אביב בת ים.

ניק בלקמן, אנריק סבוריט | באדיבות האתר האתר של מכבי תל אביב

באשר לזרים, אנדרה ג'ראלדש שנמצא בחופשה בארץ זומן לאימוני הקבוצה עד שיתבהר מצבו. מכבי תל אביב לא מימשה את האופציה לרכוש אותו מספורטינג ליסבון, אך מכיוון שהיא עדיין בוחנת אפשרות להחתימו, הוא צפוי להגיע לאימונים הקרובים והצדדים יקבלו החלטה משותפת עד סוף השבוע האם יחזור לפורטוגל או שיישאר. כידוע, הקבוצה עדיין לא הצליחה להשתחרר מהחוזים של אנדראס יאניוטיס ואורוש ניקוליץ', אבל ההערכה היא שזה יקרה תוך מספר ימים. עם ניקוליץ' כבר החלו מגעים להתרת חוזהו והצדדים, כך על פי ההערכות, קרובים לסיכום. דור מיכה ועומר אצילי ממתינים להחלטת הפרקליטות בעניינם ואז יתברר מתי יחזרו להתאמן.

בנוגע למאמן, ג'ק אנגלידיס אמור לקבל החלטה עד תחילת השבוע, כשהמאמן שיגיע יצטרך להיכנס לבידוד של שבועיים. הסרבי איבן יובאנוביץ' והיווני יורגוס דוניס הם שניים מתוך שלושת המועמדים המובילים לאימון הקבוצה. 

איתן טיבי | באדיבות האתר האתר של מכבי תל אביב
פטריק ואן לוון | באדיבות האתר האתר של מכבי תל אביב
יונתן כהן | באדיבות האתר האתר של מכבי תל אביב
איילון אלמוג | באדיבות האתר האתר של מכבי תל אביב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי