מלדג'ה חתם בהפועל חדרה, שלום אדרי במו"מ

שלום אדרי
שלום אדרי | דני מרון

במועדון מהשרון מקווים להגיע לסיכום עם קשר בית"ר ירושלים ובמקביל מחפשים שוער ישראלי בכיר, אחרי שאריק ינקו בחר לחתום בפ"ת. הקשר מחוף השנהב: "שמעתי דברים טובים על הליגה בישראל". שני זרים נוספים בדרך

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

במהלך סוף השבוע עמלו בהפועל חדרה סביב זהות השוער החדש וקיוו להגיע לכדי חתימה עם אריק ינקו שעזב את הפועל תל אביב, אולם התבשרו אתמול כי הוא בחר לחתום במכבי פתח תקווה.

הבוקר (שלישי), עברו הלאה בחדרה והם ממשיכים בחיפושים אחר שוער ישראלי. כעת בראש הרשימה נמצאים יואב ג'ראפי ורובי לבקוביץ'. בחדרה למעשה ממתינים להודעה הסופית של ג'קי בן זקן בנושא ג'ראפי ואם לא תתקבל תשובה חיובית ביומיים הקרובים, יוחתם לבקוביץ' עמו יש הבנות כספיות.

בתוך כך, המועדון מהשרון הודיע היום על צירופו של הקשר יאיא מלדג'ה, בן ה-23 מחוף השנהב. מלדג'ה שיחק בעונה החולפת במדי ברו סטארה זגורה מהליגה הבכירה בבולגריה ורשם 11 הופעות העונה. "שמעתי הרבה דברים טובים על הליגה בישראל, ואני מחכה להיות חלק מזה. הבנתי שחדרה קבוצה יחסית חדשה בליגת העל, ושמדובר בקבוצה מאוד צעירה ושאפתנית. מקווה להצטרף במהרה לחברים החדשים שלי ולהתחיל כבר את העונה" אמר לאחר החתימה.

יא יה מלדג'ה | הפועל חדרה, רשמי

בחדרה גם רוצים להחתים ישראלי משמעותי למרכז השדה ומנהלים שיחות עם קשר בית"ר ירושלים, שלום אדרי. לספורט1 נודע כי הפערים בין הצדדים לא גדולים ובחדרה מאמינים כי אם אדרי ירצה לקבל הזדמנות ממשית כשחקן הרכב בליגת העל, הוא יתפשר ויצטרף לקבוצה של שרון מימר.

במקביל בקבוצה ממשיכים לבחון אופציות של שחקנים זרים וממתינים להגעתו ארצה של רודריגו בונגונגי, שכבר סיכם בקבוצה וצפוי לנחות בסוף השבוע. אתמול הקבוצה ביצעה התקדמות משמעותית עם שני זרים נוספים: הקשר יא יא מלדג'ה ששיחק בעונה האחרונה בליגה הבולגרית ויגיע כשחקן חופשי ועם החלוץ גוסטבו מרמנטיני ששיחק בעונה האחרונה בליגה הארמנית. השניים למעשה קיבלו טיוטת חוזה ולאחר שיחתמו יקבלו כרטיס טיסה לישראל. 

רובי לבקוביץ'
רובי לבקוביץ' | הונבד האתר הרשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי