מכבי ת"א תתארח אצל מכבי חיפה במחזור ה-4: לוח משחקי ליגת העל

אבי ריקן חוגג נגד מכבי חיפה | מאור אלקסלסי

"משחק העונה" הראשון ייערך בכרמל, הדרבי התל אביבי במחזור ה-13, הפועל ב"ש תפתח נגד מכבי נתניה ומתי סכנין תגיע לטדי? וגם: דרבי חיפאי בגביע הטוטו במחזור השלישי, בית"ר ירושלים תארח את הפועל ת"א ב-11.8

(גודל טקסט)

כמו בכל קיץ, הרגע לו מחכים אוהדי הכדורגל בישראל הגיע: נחשף לוח המשחקים לעונת 2020/21 בליגת העל ובגביע הטוטו. העונה תיפתח רשמית ב-8.8 עם המשחק הראשון מבין שניים של "אלוף האלופים" בין מכבי תל אביב להפועל באר שבע ובמקביל ייערך המחזור הראשון בגביע הטוטו. ליגת העל תיפתח ב-29.8 ותסתיים באמצע חודש מאי, בין הימים ה-18.5 ל-24.

לוח משחקי עונת 2020/21 בליגת העל

יו"ר מנהלת הליגות, ארז כלפון, הגריל את לוח המשחקים מספר 2 והמשמעות היא שבמחזור הפתיחה יהיו המשחקים הבאים: הפועל ב"ש תארח את מכבי נתניה, הפועל חדרה את מכבי חיפה, בני סכנין במשחק החזרה לליגה הבכירה תארח את בני יהודה, העולה החדשה מכבי פתח תקווה תגיע לבלומפילד למפגש נגד האלופה מכבי תל אביב והפועל תל אביב תתמודד במשחק חוץ נגד הפועל כפ"ס, הפועל חיפה תארח את בית"ר ירושלים ומ.ס אשדוד תשחק בביתה מול הפועל קרית שמונה.

עוד משחקים בולטים: מכבי חיפה תארח את מכבי תל אביב ל"משחק העונה" הראשון כבר במחזור הרביעי ושבוע לאחר מכן מכבי תל אביב תארח את הפועל באר שבע. הדרבי החיפאי בין מכבי להפועל ייערך במחזור השביעי, הפועל תהיה הראשונה לארח, וגם בדרבי של תל אביב במחזור ה-13, יהיו אלה האדומים שיארחו.

עוד במוקד לוח המשחקים, במחזור הרביעי, במקביל למשחק בין מכבי חיפה למכבי תל אביב, בית"ר ירושלים תארח באצטדיון טדי את הפועל תל אביב. בית"ר ירושלים גם תארח את מכבי תל אביב במחזור ה-11 ומכבי חיפה תפגוש את הפועל באר שבע במחזור השלישי של העונה.

ניקיטה רוקאביצה, מיקי סירושטיין | מאור אלקסלסי

כידוע, מליגת העל נשרו העונה סקציה נס ציונה והפועל רעננה, שתי קבוצות שאירחו באצטדיון המושבה במהלך העונה, ומהלאומית העפילה מכבי פתח תקווה, שגם היא מארחת ב"מושבה", וכן בני סכנין שאצטדיונה הביתי הוא "דוחא" והיא היחידה שמארחת בו. לכן, כמדי שנה, במנהלת הכינו מספר לוחות אפשריים לעונה הקרובה ואחד מהם נבחר בהגרלה, כשמצוקת האצטדיונים היא כמובן שזו שמונעת הגרלה ללא הגבלות, מכיוון שאין ברירה אלא להתחשב בכך שלא ניתן לשבץ בכל מחזור יותר משני משחקים באותו מגרש. כפי שזה נראה, גם הפועל באר שבע תפתח את העונה מחוץ לאצטדיון טרנר הביתי ותארח בי"א באשדוד בעקבות השיפוצים בגג האצטדיון.

הגרלת ליגת העל 2020/2021 |
הגרלת ליגת העל 2020/2021 |
הגרלת ליגת העל 2020/2021 |
הגרלת ליגת העל 2020/2021 |

לוח המשחקים בליגה הלאומית אמור היה להיחשף גם כן, אולם העובדה שטרם נערך משחק המבחן שמכריע את זהות היורדת לליגה א' ו/או העולה ממנה, מכיוון שטרם נערך המשחק בין הפועל עפולה לבני לוד כדי לקבוע מי מהן תרד ומי מהן תפגוש את הפועל מרמורק במשחק המבחן, גרמו לדחיית ההגרלה. משחקי גביע הטוטו בלאומית ייצאו לדרך ב-6.8.

עומרי אלטמן, דיוגו ורדסקה | דני מרון

לוח משחקי גביע הטוטו לעונת 2020/21

העונה המפעל יחולק לשני מסלולים: מסלול "אלוף האלופים", שייערך בשיטת בית וחוץ כך שהפועל ב"ש תארח את מכבי תל אביב במשחק הראשון ולאחר משחק הגומלין תעפיל המנצחת בסיכום המשחקים לגמר גביע הטוטו. יתר הקבוצות חולקו לשלושה בתים על פי חלוקה גיאוגרפית ומי שתישאר אחרונה תארח את זוכת "אלוף האלופים".

מבין ארבע לוחות משחקים שהוכנו מבעוד מועד, נבחר לוח מספר 2. במוקד המשחקים, במחזור ה-3, 15-17 באוגוסט, מכבי חיפה תארח את הפועל חיפה ועוד קודם לכן, במחזור השני (11-12.8) תארח בית"ר ירושלים את הפועל תל אביב.

גביע הטוטו ליגת הבורסה לניירות ערך 2021 |
גביע הטוטו ליגת הבורסה לניירות ערך משחקי דירוג 2021 |
גביע הטוטו ליגה לאומית 2021 |
גביע הטוטו ליגה לאומית משחקי דירוג 2021 |

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי