אכזבה קשה במכבי חיפה מלוח המשחקים: "מדובר במכה כלכלית"

סמי עופר
סמי עופר | מאור אלקסלסי

הירוקים יארחו את כל הגדולות כבר בסיבוב הראשון, הפועל ב"ש ומכבי ת"א יגיעו לכרמל כבר בשני משחקי הבית הראשונים של עונת 2020/21: "יצא לנו רע מאוד"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

זמן קצר לאחר פרסום לוח משחקי עונת 2020/21 בליגת העל, נראה שמכבי חיפה יצאה המאוכזבת הגדולה. אמנם במחזור הפתיחה הירוקים יפגשו במשחק חוץ את הפועל חדרה שצפויה לעבור מהפכה לא קטנה בסגל, אולם כבר שבוע לאחר מכן הקבוצה החדשה של ברק בכר תפגוש את הקבוצות הגדולות בזו אחר זו.

למעשה, המפגש הטעון בין ברק בכר לאקסית שלו הפועל באר שבע, ייערך כבר במחזור השני של העונה (12.9.2020) כאשר האדומים מבירת הנגב יגיעו לסמי עופר. במחזור השלישי מכבי חיפה תתארח אצל העולה החדשה בני סכנין וכבר ב-3.10, במסגרת המחזור הרביעי, תגיע לסמי עופר מכבי תל אביב ל"משחק העונה" הראשון.

אמנם הדרבי החיפאי במחזור השביעי יהיה משחק ביתי של הפועל חיפה, אולם גם בית"ר ירושלים תתארח אצל מכבי חיפה במחזור השמיני והפועל תל אביב תגיע לכרמל במחזור העשירי. המשמעות: כל הקבוצות הגדולות יתארחו אצל מכבי חיפה בסיבוב הראשון, שנכון לכתיבת שורות אלה צפוי להיערך ללא קהל.

אצטדיון סמי עופר
אצטדיון סמי עופר | ערן לוף

"מדובר במכה כלכלית", אמרו הבוקר במכבי חיפה על כך שהפועל ב"ש ומכבי תל אביב יגיעו להתארח כבר בשני משחקי הבית הראשונים, "כל המשחקים נגד הגדולות יצאו בסיבוב הראשון, שכנראה יהיה בלי קהל. זו הגרלה רעה מאד בשבילנו".

מנגד, בהפועל חיפה היו שלווים יותר עם תוצאות ההגרלה והמאמן חיים סילבס אמר: "תמיד מרגש לצפות בהגרלה, אבל סדר המשחקים פחות משנה כי משחקים בסופו של דבר מול כולן. הפתיחה מול בית"ר ירושלים מעניינת. חבל שהעונה תיפתח בלי קהל וקשה להתרגל לזה, אבל זאת המציאות ונתמודד איתה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי