יחזור לקדנציה שנייה? נתניה מעוניינת בברשצקי

מוטי ברשצקי
מוטי ברשצקי | אודי ציטיאט

הקשר, ששיחק במדי היהלומים בעונת 18/19, עשוי לחזור אחרי ששוחרר מהפועל ת"א באופן חד צדדי ונוצרו מגעים ראשוניים מול סוכנו. בקבוצה הדפו את הטענות בנוגע להשאלות

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

מכבי נתניה יצאה השבוע לעידן חדש תחת ריימונד אטוולד, כשכבר מחר (רביעי) בערב צפוי לנחות בישראל שחקן הרכש הראשון: החלוץ קוון פרייטר, שכבר סיכם במועדון לפני מספר שבועות וצפוי לעבור בדיקות רפואיות להמשך ההליכים.

מלבד פרייטר, בנתניה ממשיכים בניסיונות החיזוק, כאשר לספורט1 נודע שאופציה שעלתה בתקופה האחרונה היא אופציית צירופו של מוטי ברשצקי, ששיחק כבר במועדון לפני עונה והגיע עם הקבוצה לפלייאוף העליון ולגמר הגביע.

כזכור, ברשצקי שוחרר בשבוע שעבר מהפועל תל אביב באופן חד צדדי ולא הגיע לאימון הפתיחה, כאשר בנתניה יצרו קשר עם נציגו דודו דהאן והתפתחויות בנושא צפויות לקרות בימים הקרובים. לא מעט קבוצות עוקבות אחר הקשר, ביניהן הפועל חדרה כשגם הפועל כפר סבא גיששה בעניינו.

מוטי ברשצקי
מוטי ברשצקי | אודי ציטיאט

בינתיים, שחקנים בקבוצה מספרים על אווירה טובה באימונים תחת אטוולד ההולנדי, שמקפיד לערוך אימונים ארוכים. אימון הפתיחה ארך כשעתיים וחצי.

למרות הרושם הראשוני שאטוולד וצוותו ירצו לצרף שחקנים רבים כמושאלים ונתניה תוכל להפוך למעין חממת מושאלים של מכבי תל אביב, בקבוצה הבהירו בימים האחרונים כי זו לא כוונת המועדון באופן גורף והם מאמינים כי ניתן להצליח העונה גם ללא צירופי מושאלים. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי