בלבול נפגש עם בכר: "מאמין שתגיע להישגים"

מרקו בלבול, ברק בכר | האתר הרשמי של מכבי חיפה

מחזה נדיר במשרדי מכבי חיפה. המאמן היוצא פגש את הנכנס ואיחל לו הצלחה, בכר השיב: "עשית יופי של עונה". יעקב שחר: "היה מאוד יפה לראות אותם מפרגנים זה לזה".

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

דבר שלא קורה כל יום התרחש הערב (שלישי) במשרדי מכבי חיפה. המאמן היוצא של הירוקים, מרקו בלבול, הגיע לפגישה עם ראשי המועדון, אשר הודו לו על הקדנציה ועל תרומתו. במהלך הפגישה, בלבול פגש במאמן הנכנס ברק בכר, שקיים באותה העת פגישת עבודה.

השניים שוחחו ארוכות והביעו הערכה הדדית אחד לשני. בלבול אמר לבכר: "נותר פה גרעין טוב מאוד שעם שינויים קלים ונכונים יגיע יחד איתך להישגים. אתה מאמן מצוין ואני מקווה ומאמין שתגיע להישגים". בכר עצמו הודה לבלבול ואמר: "עשית יופי של עונה, מאחל לך שתצליח בכל מקום".

עוד הוסיף בלבול: "עבורי מכבי חיפה זה הבית. הגעתי לפגישה עם אנשים יקרים לי, פגשתי את ברק, שהוא אדם ומאמן נפלא ואיחלתי לו הצלחה".

נשיא המועדון, יעקב שחר, סיפר על הפגישה הלא שגרתית בין המאמן הנכנס ליוצא: "זה היה מאוד יפה לראות את השניים מפרגנים זה לזה. המועדון מוקיר תמיד תודה לאנשיו, ודלתנו תמיד פתוחה בפני כל אדם שעבד אצלנו ומגיע לבקר. מאחל למרקו בהצלחה וכמובן גם לברק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי