מכבי פ"ת מנסה להשאיר את דניאל פלשר

דניאל פלשר | דני מרון

לבלם, שחזר לבני יהודה, סעיף שחרור בסך 600 אלף שקל ובמועדון עשויים להשתתף בתשלום כדי שימשיך. גם ירדן כהן מבוקש ומו"מ מתנהל בעניינו. גיא לוזון: "הבסיס משנה שעברה ביחד עם הצעירים כבר קיים"

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקווה פתחה אתמול (שלישי) את אימוניה לעונת 2020-2021 עם פנים חדשות בדמותם של מרכוס דיניז, יינון אליהו, אריק ינקו ומוחמד הינדי, כשגם השוער צחי גיגי, שלא נמצא בתוכניות המקצועיות וצפוי לעזוב ברגע שימצא קבוצה, הגיע.

"מרגש להתחיל את אימוני הקבוצה לאחר שחזרנו לליגת העל", אמר המאמן גיא לוזון. "הסגל עדיין לא שלם ואנחנו עובדים קשה על בנייתו והשלמתו בהקדם, כך שנגיע לתחילת משחקי הליגה כשהקבוצה שלמה. השאיפה היא לבנות קבוצה טובה שתהיה במקום טוב בליגת העל, כאשר הבסיס משנה שעברה ביחד עם הצעירים כבר קיים".

בינתיים, במלאבס עוברים אל המטרות הבאות ומאוד רוצים מאוד להשאיר את הבלם דניאל פלשר. שהושאל מבני יהודה ושב אליה עם תום העונה. במכבי פ"ת טוענים שלשחקן סעיף שחרור בסך 600 אלף שקל ומקווים לצעד מצידו של הבלם, בתקווה שהוא יחליט לשלם את הסכום כדי לשחרר את עצמו מהכתומים ולחזור למכבי פ"ת, שמצדה תסכים להשתתף במידה מסויימת בתשלום עבור התרת חוזהו בבני יהודה.

שם נוסף שמעניין את ראשי המועדון הוא המגן השמאלי ירדן כהן, ששיחק בעונות האחרונות בהפועל רעננה. אבי לוזון מנהל מו"מ מול בעלי רעננה אשר אלון, כאשר ההערכות הן שב-48 השעות הקרובות תתקבל ההחלטה אם השחקן יעבור לפ"ת. 

ירדן כהן
ירדן כהן | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי