רשמית: שטקוס חתם בהפועל ת"א, טועמה עוזר מאמן

ארנסטס שטקוס | הפועל תל אביב, רשמי

שוער הפועל ב"ש בעונה החולפת הצטרף לקבוצה של ניר קלינגר ויאחד כוחות עם המאמן, תחתיו זכה בגביע המדינה בהפועל חיפה: "יש לקבוצה שם גדול בליטא". שחקן העבר הצטרף לצוות המקצועי

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

רכש מרשים להפועל תל אביב. הקבוצה החתימה הערב (רביעי) רשמית בחוזה לשנתיים את השוער ארנסטס שטקוס, ששיחק בעונה החולפת בהפועל באר שבע.

שטקוס הליטאי בן ה-35 הרוויח במועדון מבירת הנגב כ-280 אלף דולר לעונה, והסכים לקצץ משמעותית בשכרו כדי להצטרף לאדומים. בכך, הוא יאחד כוחות עם המאמן ניר קלינגר, שהדריך אותו בהפועל חיפה ויחדיו הם זכו בגביע המדינה בעונת 2017/18.

שטקוס אמר לאחר החתימה: "אני מאוד שמח להגיע להפועל ת"א. כששיחקתי באירופה, לפני שהגעתי לישראל, שמעתי על הפועל. זה שם גדול בליטא וראיתי אותם משחקים במפעלים האירופיים. אני שמח על ההזדמנות לעבוד שוב עם המאמן שהביא אותי לישראל ולא יכולתי לסרב לכך. אני גאה להגיע למועדון חשוב עם מסורת, המטרה שלי היא לזכות בתואר עם הפועל".

הפועל ת"א תהיה התחנה הרביעית שלו בליגת העל, או אם תרצו – השלישית. ב-17/18 וב-18/19 שיחק בהפועל חיפה. בחודש ינואר של עונתו השנייה בקבוצה מהכרמל חתם בבית"ר ירושלים לקראת העונה הנוכחית. עם זאת, המועדון מהבירה החליט לוותר על שירותיו והוא הצטרף, כידוע, להפועל ב"ש בתחילת העונה.

בסך הכל שטקוס רשם עד כה 83 הופעות ליגה בישראל. את הקריירה שלו הוא החל במולדתו במדי ז'לגיריס וילנה, ולאחר מכן עבר בקפריסין, בולגריה, הולנד, יוון, טורקיה ובלארוס עד שהגיע להפועל חיפה. בנבחרת ליטא השוער מחזיק ב-27 הופעות.

כמו כן, שחקן העבר ואחד מהסמלים הגדולים של המועדון, סלים טועמה, הצטרף לצוות המקצועי וישמש כעוזר מאמן במקום דן רומן. טועמה אמר לאחר המינוי: "זה חלום שהתגשם עבורי, להשתלב בצוות המקצועי של הקבוצה הבוגרת. אני מודה לבעלים, משה סיני וניר קלינגר על האמון ומקווה שביחד נצעיד את הקבוצה להישגים בעונה המאתגרת שצפויה לנו".

סלים טועמה
סלים טועמה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי