אחרי עונה אחת גדולה: ג'ראלדש עזב, שחרור קנדיל מוקפא

אנדרה ג'ראלדש
אנדרה ג'ראלדש | אריאל שלום

הפורטוגלי שהיה חלק חשוב בהגנת הברזל של ולדימיר איביץ', פרסם פוסט פרידה ויחזור למולדתו: "תודה למשפחה האדירה הזו". האלופה תחפש זר, כרגע המגן השני נשאר במועדון. מחנה האימונים יתקיים בירושלים

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

במכבי תל אביב חששו בקיץ שעבר מעזיבתו של אלי דסה. אנדרה ג'ראלדש, המגן הפורטוגלי בן ה-29 שהגיע במקומו – הראה כבר מהשנייה הראשונה שיש על מי לסמוך. המגן שהיה אהוב בחדר ההלבשה רשם לא פחות מ-33 הופעות ליגה והיה חלק מהגנת הברזל של האלופה הצהובה. אלא שאחרי עונה אחת גדולה בלבד בצהוב הוא עוזב את ישראל. נראה שיש לא מעט סימני שאלה סביב האלופה לקראת העונה הבאה.

כזכור, מכבי תל אביב הייתה יכולה לממש את האופציה על המגן הפורטוגלי עד לאמצע החודש אולם במועדון החליטו שלא לממש את האופציה. למרות זאת נשאר לחופשה קצרה בישראל ואף הגיע לאימון הפתיחה של הצהובים. אתמול בשעת לילה העלה פוסט בו נפרד מהמגן אנריק סבוריט חברו הטוב רגע לפני שיעזוב את ישראל וכמו כן מהאיש שמלווה את הזרים של מכבי תל אביב, שלומי אברמוב.

בפוסט שפרסם הבוקר בחשבון האינסטגרם שלו, כתב: "לפעמים אתה פשוט לא יכול לשלוט על חייך והכיוון אליו אתה מגיע. תודה רבה לכל הישראלים ובמיוחד למשפחה האדירה שנקראת מכבי תל אביב, אתם תמיד תהיו בלב שלנו. אני מאחל לכם שנה בלתי נשכחת".

כעת, מכבי תל אביב תחפש מגן ימני זר ולכן שחררו של המגן מאור קנדיל, המגן הימני היחיד שנותר בסגל – מוקפא ולא ברור האם יעזוב את מכבי תל אביב. הוא מבוקש על ידי מספר קבוצות אך נראה שלאור העובדה שמדובר בשחקן ישראלי – ספק אם ישוחרר.

בתוך כך, הקבוצה הודיעה כי תערוך העונה את מחנה האימונים בירושלים, אליו תצא ביום ראשון הקרוב ותשהה שם עד יום שישי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי