איקום אוטין עשוי לעבור לבני סכנין בהשאלה, לאיוס יחזור

איקוום אוטין
איקוום אוטין | אריאל שלום

המגן השמאלי הצעיר מחוזר ע"י הקבוצה מהמגזר, אך בוחן כרגע אפשרויות נוספות. הקשר ששיחק באוקראינה צפוי לחזור, עותמאן קיבל הצעה להארכת חוזה. ראדי יעזוב?

(גודל טקסט)

בני סכנין פתחה השבוע את ההכנות לעונת 2020/21, עם סגל שמכיל ברובו את השחקנים שעזרו לקבוצה לעלות ליגת בעונה שעברה, וללא אף שחקן רכש. מי שסומן כמועמד המוביל לחזק את הקבוצה של אלדד שביט, הוא מגן מכבי חיפה איקוום אוטין.

הניגרי שהגיע לכרמל בעונה שעברה בקול תרועה וסומן כאחד מ-100 הכישרונות המבטיחים בעולם, לא הצליח להרשים תחת מרקו בלבול וצפוי לעזוב בהשאלה לעונה הקרובה, לאחר שהיה מועמד למספר קבוצות גם בעונה שעברה. אוטין זוכה לחיזורים מצד אנשי סכנין אך טרם קיבל החלטה בנוגע לעתידו בישראל וגם מעבר לאירופה נמצא על הפרק.

איקום אוטין
איקום אוטין | אודי צטיאט

הקבוצה מהמגזר קיבלה אישור ממכבי חיפה לנהל שיחות מול המגן השמאלי המוכשר שמעדיף כרגע לבחון אופציות חילופיות. שחקן נוסף שעשוי להצטרף בקרוב לקבוצה של אלדד שביט הוא הקשר הישאם לאיוס. לאיוס, בן ה-19, שיחק בעבר בקבוצת הנוער של בני סכנין ונחשב לאחת הכשרונות של הקבוצה אך במהלך העונה האחרונה עבר לשחק בקבוצה האוקראינית קרפטי לבוב. שביט כבר שוחח עם קברניטי הקבוצה והבהיר כי ישמח לקבל את השחקן לקראת העונה הקרובה.

סוגיה נוספת אותה תצטרך לפתור הנהלת סכנין היא סביב עתידו של הקשר מהראן ראדי. ראדי לא מתאמן עם הקבוצה לאחר שקיבל הצעה כספית נמוכה לקראת העונה הקרובה ובוחן הצעות נוספות. כזכור הקשר היה מעמודי הטווח בעלייה של העונה האחרונה ולכן בצוות המקצועי לוחצים להחתימו גם לעונה הקרובה. המגן עלי עותמאן קיבל הצעה להאריך את חוזהו לשנתיים ולאחריהן עשוי לפרוש ולקבל תפקיד מקצועי במועדון.

מהראן ראדי
מהראן ראדי | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי