דרמה בבני יהודה: גדיר וזנטי נדרשו להתאמן בצדי המגרש

מוחמד גדיר
מוחמד גדיר | מאור אלקסלסי

בעקבות החלטה של ההנהלה, החלוצים לא הורשו להתאמן עם שאר חבריהם מכיוון שטרם סיכמו על קיצוץ. אסייג יבחר את השוער הבא, שקד נבון חתם

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בוקר לא שקט בני יהודה. מוחמד גדיר ועמית זנטי לא הורשו היום (חמישי) להתאמן עם שאר חבריהם לקבוצה ונדרשו להתאמן בצדי המגרש. ההחלטה התקבלה על ידי ההנהלה מכיוון שהשניים טרם סיכמו על מתווה קיצוץ בחוזיהם.

גדיר מחזיק באחת המשכורות הגבוהות ביותר בתולדות המועדון, ובקבוצה כבר העבירו לו מסר שיחפש קבוצה חדשה – ונראה שהם מראים לו את הדרך החוצה. מספר קבוצות מעוניינות בשורותיו, אך שום דבר לא הבשיל לכדי מו"מ לעת עתה. בנוגע לזנטי, הדבר התקבל בהפתעה בקרב שאר השחקנים. הם הופעתו גם לראות את גדיר מתאמן בצד, אך ידעו מה מצבו מול המועדון, להבדיל משחקן הכנף. גם תאמבי סגס לא הסכים למתווה הקיצוץ בינתיים, אך התאמן כרגיל.

מה שעוד מעסיק כרגע את הקבוצה הוא צירוף מחליפו של אמיליו זובאס. בנושא התקבלה החלטה עקרונית שמי שיבחר את האיש הבא בין הקורות יהיה יעקב אסייג. מאמן השוערים המוערך והוותיק שנמצא כבר כ-20 שנה בתפקיד (ושימש לא מעט פעמים כמאמן ראשי במקרי הצורך) יקבל את ההחלטה הסופית, וכפי שפרסמנו, במועדון לא שוללים להעניק לעומר ניראון הצעיר את אפודת השוער הראשון.

אלישע לוי, מוחמד גדיר
מוחמד גדיר עם אלישע לוי בימים יפים יותר | מאור אלקסלסי

כבר מספר שנים שניראון מסומן כהבטחה גדולה במחלקת הנוער של הזהובים, והוא הצליח להרשים בשלושת משחקי הליגה האחרונים של העונה החולפת, בהם קיבל צ'אנס, פתח בהרכב ולא ספג ולו שער אחד.

בתוך כך, הקבוצה הודיעה היום על החתמתו של שקד נבון, החלוץ בן ה-17. נבון, שגדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב וכבש אשתקד ארבעה שערים, חתם לשלוש שנים עם אופציה לשנתיים נוספות באמצעות עורך הדין אלדד אהרוני. מדובר במהלך מובהק הממשיך את בניית הקבוצה הצעירה של אלישע לוי שסיימה את העונה שעברה בצורה מצוינת.

לאחר החתימה אמר נבון הנרגש: "מתרגש לחתום בבני יהודה. שמעתי על המועדון כל כך הרבה דברים טובים ועכשיו המטרה שלי היא להוכיח את עצמי בכל אימון ואימון".

שקד נבון. המועדון ממשיך לבנות על צעירים | בני יהודה תל אביב, רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי