יסמין בוריץ ינחת בישראל ועלול להיעדר מפתיחת גביע הטוטו

יסמין בוריץ' | מאור אלקסלסי

הבוסני יחזור מהחופשה במולדתו ויכנס לשבועיים בידוד, צפוי לפספס את פתיחת גביע הטוטו. הלם במועדון מניב סרדל: "הוא אפילו לא דיבר איתנו". פערים מול גל אראל, אפיק קטן האריך חוזה

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה ממשיכה את בניית סגל הקבוצה לעונה הבאה אבל נראה כי מדובר בקושי גדול עבור הצוות המקצועי והבעלים יואב כץ כאשר שחקנים רבים שנמצאים על הפרק לא מגיעים גם בשל פערים כספיים וגם בשל הסחבת מול עינייניו של כץ בעסקיו בארה"ב. במועדון הבהירו הבוקר כי המגן ניב סרדל כבר סיכם את תנאיו בקבוצה וההמתנה הייתה לאישורו של בעלי חיפה אבל בינתיים בחר המגן לחתום במהרה בהפועל תל אביב.

"הוא אפילו לא הודיע לנו כלום ומפאת כבוד היה מדבר איתנו" אמרו הבוקר בחיפה. בכל מקרה סילבס מקווה להשלים גם את רשימת השחקנים מהעונה האחרונה כאשר נראה כי לירן סרדל יישאר בחיפה אך הדברים לא ברורים לגבי הקשר גל אראל עמו יש פערים גדולים.

מי שכן יישאר בקבוצה הוא השוער הבוסני יסמין בוריץ שמחזיק בחוזה לעונה נוספת. בוריץ' ינחת בישראל וייכנס לשבועיים בידוד כמקובל בחוק, לכן עשוי להיעדר מהמשחקים הראשונים בגביע הטוטו שייפתח ב-8 לאוגוסט ומי שיחליפו הוא רן קדוש שצפוי לחתום בתחילת השבוע הבא על חוזה לעונה נוספת בקבוצה.

"אפילו לא דיבר איתנו" | הפועל תל אביב

בתוך כך, החלוץ אפיק קטן חתם לשתי עונות עם אופציה לעונה שלישית. אפיק (19) בוגר מחלקת הנוער של המועדון ושיחק בנבחרות ישראל הצעירות. הבעלים יואב כץ ציין כי החתמתו של קטן היא חלק ממדיניות המועדון להחתמת שחקנים צעירים בוגרי מחלקת הנוער על חוזים ארוכי טווח. קודם לכן חתמו על חוזים ארוכי טווח דודו אלטרוביץ' (20) לשלוש שנים וירין סרדל (19) לחמש שנים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי