שועה יפתח באימונים עם מכבי חיפה, סלליך סירב לבדיקות רפואיות

ירדן שועה , ברק בכר | ספורט1

בכר החליט: החלוץ יישאר אם יתנהג כראוי, עתידו של שחקן הכנף טרם התברר. פערים במו"מ עם ג'ורג' מנדז'ק, שדורש חוזה לשנתיים ושכר של כ-450 אלף יורו, בעוד המועדון מציע עונה אחת בשכר נמוך יותר

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

ההכנות במכבי חיפה לעונה הבאה נמשכות. הירוקים נחושים להשלים בניית הסגל, וביום ראשון הקרוב הם עתידים לפתוח את האימונים ללא שחקני רכש. במועדון מדגישים כי המאמן ברק בכר עובד מסביב לשעון כדי למצוא את השחקנים המתאימים לחיזוק. "יש לנו שלד נהדר שצריף רק מספר שחקנים בודדים וזו לא חכמה לבחור מהר אלא חכמה לבחור נכון" אמרו בכרמל.

מי שעושי להיות אחד משחקני הרכש בירוק הוא ג'ורג' מנדז'ק, כפי שפרסמנו לראשונה, בכר ומנהל מחלקת הסקאוטינג גל אלברמן שוחחו עם השחקן והצדדים פתחו במשא ומתן שייצר פערים גדולים. בחיפה הציעו לקמרוני חוזה לעונה אחת תמורת 250 אלף דולרים, כאשר מצידו הוא דורש חוזה לשנתיים עם שכר של כ-450 אלף יורו ונראה כעת שהסאגה רחוקה מלהסתיים.

בתוך כך, שחקן נוסף עימו מתקיים מו"מ הוא סינטיהו סלליך. שחקן הכנף קיבל ממכבי חיפה הצעה שהייתה נמוכה מדרישותיו, אך נקבעו איתו שיחות נוספות לגבי עתידו. בינתיים, סלליך סירב להגיע לבדיקות רפואיות בקבוצה, זאת עד אשר תתקבל החלטה סופית לגביו עתידו בקבוצה.

גם בגזרת ירדן שועה חלו התפתחויות והחלוץ צפוי להתחיל את האימונים עם מכבי חיפה. כפי שפרסמנו בשבועות האחרונים, ראשי המועדון קבעו כי רק בכר יחליט על עתידו של השחקן. לפני מספר ימים ערך בכר שיחה עם שועה, בה שמע ממנו על רצונו להישאר בכרמל. בין השאר, לספורט1 נודע כי בשיחה בין השניים הבהיר המאמן לחלוץ כי "לא מסתכל על מה שהיה בעבר, אלא פותח בשולחן נקי עם כולם". עוד הסביר בכר לשועה כי נדרשת ממנו התנהגות ראויה בדיוק כמו משאר השחקנים בקבוצה.

סינטיהו סלליך
סינטיהו סלליך | מאור אלקסלסי

הצוות המקצועי והרחב של בכר כבר בנה תכניות עבודה מסודרת לפתיחת אימוני הקבוצה, ומספר משחקי אימון צפויים להיערך במהלך מחנה האימונים שייערך השנה בכפר גלים. למרות צירוף של מאמן כושר נוסף, עלות שכרם של אנשי הצוות החדשים נמוכה שמזו שהייתה בעונה שחלפה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי