דור מיכה: "השמועות וההכפשות לא פסקו. ערכתי חשבון נפש עמוק"

דור מיכה
דור מיכה | מאור אלקסלסי

שחקן מכבי תל אביב פרסם פוסט בחשבון האינסטגרם שלו בו שפך את ליבו על פרשת הקטינות בה הוא מעורב: "הנזק התדמיתי ילווה אותי לאורך כל חיי, הלוואי וכל זה לא היה קורה. הייתי משוכנע שמדובר בבגירות"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

לראשונה מאז התפוצצה פרשת הקטינות, דור מיכה ועומר אצילי, התבטאו היום (שישי) באופן גלוי על הפרשה וחשפו את אשר על ליבם, כאשר גם אצילי פרסם פוסט ברשתות החברתיות שלו וגם מיכה, שסיפר:

"אלו שמכירים אותי יודעים שאני לא נוהג לשתף בחיי האישיים. אך זה לא סוד שעוברת עליי תקופה לא קלה אשר השפיעה גם על בני משפחתי. תקופה שטיטלה אותי נפשית, תקשורתית וכמובן במישור הספורטיבי. אז החלטתי לשתף אתכם קצת ממה שעבר עליי בחודשים האחרונים".

"לפני 3 חודשים חוויתי פרידה קשה וכואבת מבת הזוג לאחר 6 וחצי שנים של זוגיות ארוכה. כחלק מהצורך להתגבר על הפרידה מצאתי את עצמי מבלה יותר שלא כהרגלי. חודש וחצי מאוחר יותר, נפלו עליי השמים עם חשיפת המקרה המדובר. באופן טבעי לאורך כל הדרך שמרתי על שתיקה, אך מחול השדים, השמועות וההכפשות לא פסקו ונדמה כי בית משפט השדה עבד שעות נוספות וכל זאת בזמן שהחקירה עדיין בעיצומה והפרטים אינם ידועים, דבר זה לא מנע את הרצון לחרוץ את דיני כאחרון הפושעים".

דור מיכה חוגג עם עומר אצילי
דור מיכה ועומר אצילי | אריאל שלום

"על אף זאת, בכל התקופה שבה ישבתי בבית, ערכתי חשבון נפש עמוק עם עצמי במטרה להבין איפה אני כשלתי בדרך. למרות שאני בסך הכל רווק בן 28 והייתי משוכנע שמדובר בבגירות בנות 18, הייתי צריך לנהוג בזהירות יתר מתוקף היותי דמות מוכרת ומודל לחיקוי לצעירים רבים ולכן אני מצטער אם היו כאלה שהתאכזבו ממעשיי".

"הלוואי וכל זה לא היה קורה אך את הגלגל לא ניתן להשיב לאחור. הנזק התדמיתי שנגרם כנראה ילווה אותי לאורך כל חיי אך את כל הטוב שעשיתי לאחרים, החינוך שקבלתי בבית והערכים שאותם יישמתי, אמשיך ליישם כל חיי".

"בהזדמנות זאת, ארצה לומר תודה לכל האוהדים היקרים על שתמכתם וחיזקתם אותי ואת משפחתי בתקופה המורכבת של חיי. אני אוהב אתכם. אבל מה זה המשבר שלי לעומת המשבר הבריאותי והכלכלי שאנחנו חווים. מתפלל לימים שפויים ובריאים יותר. ‎שמרו על עצמכם ושבת שלום".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי