חדרה החליטה לעצור את הרכש, הזרים יחמיצו את פתיחת גביע הטוטו

ברשצקי או פלקושצ'נקו, עמם יש פערים כספיים, היחידים שעל הכוונת. במועדון מרוצים מהשלמת מכסת הזרים. אונוריודה וחבריו ישהו בבידוד ויעדרו מהמשחק נגד הפועל חיפה. ירדן כהן מרשים, הקבוצה תקיים שני משחקי אימון

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

שביעות רצון גדולה בהפועל חדרה לאחר השלמת מכסים הזרים לעונה הקרובה עם הסיכום עם החלוץ אודה אונוריודה, עליו פורסם לראשונה בספורט1. החלוץ הניגרי שיחק בעונה האחרונה בליגה העירקאית ואמור להיות המחליף ללוסיו מרינאו שחתם בעירוני קריית שמונה.

למעשה, במועדון החליטו לצרפו לאחר שהבינו כי לא בטוח שחלוץ הפועל קטמון, וויליאם אגאדה, שצפוי לחתום במכבי חיפה – אכן יגיע למועדון כמושאל. אונוריודה אמור להגיע לישראל במהלך השבוע יחד עם רודריגו בונוגונגי שהיה הזר הראשון שחתם במועדון אך הגעתו התעכבה בגלל הויזה. זרים נוספים שסגרו בקבוצה הם יאיא מלאדגה וגוסטאבו מרמינטני. כל הזרים ישהו בבידוד של שבועיים כמובן ועל כן לא ישחקו במשחק הראשון של גביע הטוטו נגד הפועל חיפה ב-12 באוגוסט.

בשלב הזה החליטו בחדרה לעצור את מסע הרכש אלא אם כן יצליחו להגיע לסיכום כספי עם קשר ישראלי כששני המועמדים הם מוטי ברשצקי ומקסים פלקושצ'נקו.

מוטי ברשצקי , עופרי ארד
מוטי ברשצקי | מאור אלקסלסי

בינתיים, הקבוצה תערוך השבוע שני משחקי אימון – נגד מכבי פתח תקווה העולה הטרייה לליגת העל ביום שלישי וכן משחק אימון נוסף ביום שישי נגד הפועל רעננה שירדה לליגה הלאומית. מי שמרשים עד כה את הצוות המקצועי הוא הקשר ירדן כהן שהצטרף לקבוצה ממועדון ספורט כפר קאסם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי