ממשיך באדום: אבו עביד חתם בהפועל ת"א עד תום העונה

איאד אבו עביד
איאד אבו עביד | אריאל שלום

כפי שפורסם בספורט1, המגן האריך את חוזהו בקבוצה של קלינגר: "מצפים לנו הרבה אתגרים במהלך העונה הקרובה ונעשה הכל להצליח". הרשקוביץ' שב למועדון בו גדל כשחתם לעונה הקרובה עם אופציה לשנתיים נוספות

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

תמונת הסגל של הפועל תל אביב לעונה הבאה ממשיכה להתבהר, והיום (ראשון) כפי שפורסם בספורט1, המועדון הודיע על הארכת חוזהו של איאד אבו עביד, שחתם לעונה עם אופציה לעונה נוספת. אבו עביד אמר לאחר החתימה: "אני שמח להמשיך במועדון שכבר הפך לבית עבורי. מצפים לנו הרבה אתגרים במהלך העונה הקרובה ונעשה הכל להצליח. מקווה שהאוהדים ישובו למגרשים במהרה כי אנחנו מתגעגעים אליהם מאוד".

מוקדם יותר, בישרו האדומים גם על  חזרתו של עדן הרשקוביץ', שהושאל בעונה שעברה להפועל רמת גן מהליגה הלאומית וחתם לעונה אחת באדומים, עם אופציה לשנתיים נוספות.

הרשקוביץ' גדל במחלקת הנוער של הפועל ת"א, ואף זכה בגביע המדינה לנוער ב-2015. לאחר החתימה על החוזה החדש אמר השחקן: "אני מודה להפועל תל אביב וכל תקוותי היא שיאמינו בי לפחות כמו שאני מאמין בעצמי. אחת ממשאלותיי לעונה הקרובה היא שאוכל לשחק לעיניי הר הגעש האדום ביציע ושהוא ייהנה ממני בדיוק כמו שאני נהנה ממנו".

החלוץ בן ה-22 חווה עונת פריצה במהלך העונה שחלפה בליגה הלאומית, כאשר הוביל את הפועל ר"ג לפלייאוף העליון של הליגה ורשם 11 שערים ו-7 בישולים, אשר הובילו את האורדונים עד המקום השלישי.

עדן הרשקוביץ' | הפועל תל אביב, רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי