אגאדה חתם בהפועל חיפה, אז'ובל יחזור?

וויליאם אגאדה. שביעות רצון מצירופו | הפועל חיפה, רשמי

הניגרי של הפועל קטמון הושאל לעונה עם אופציית רכישה וירוויח 100 אלף דולר. אקס בני יהודה יגיע למספר ימי התרשמות, לירן סרדל יחתום אחרי ט' באב

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

רכש מרשים להפועל חיפה: החלוץ הניגרי של הפועל קטמון וויליאן אגאדה הצטרף היום (שני) לקבוצה של חיים סילבס. על פי הודעת המועדון  בעלי המועדון יואב כץ, השחקן ונציגי הפועל קטמון סוכמו סופית תנאיו של השחקן לעונה הקרובה בשיחת טלפון, בה הוסכם שאגאדה יושאל לעונה עם אופציית רכישה של הפועל התאמה חיפה.

עוד הוסיפה הפועל חיפה: "יצוין כי הפועל חיפה היתה הראשונה לפנות להפועל קטמון בעניין אגאדה לפני מספר שבועות. החלוץ הניגרי בן ה-20 כבש 15 שערים בעונה שעברה בליגה הלאומית ועונה קודם לכן 8 שערים. הבעלים יואב כץ שניהל את המו"מ מול קבוצתו של השחקן, הפועל קטמון, ציין כי מדובר בשחקן איכותי נוסף שמצטרף לחלק הקדמי של הקבוצה".

"הפועל קטמון ירושלים לנצח תישאר מועדון הבית שלי", אמר אגאדה. "זה המקום בו גדלתי כשחקן ויצאתי לדרך המקצוענית שלי. אני מודה לכל אנשי המועדון על התמיכה, הליווי, התנאים והיחס החם והמקצועי. לאוהדים אני רוצה למסור את אהבתי הרבה, אני אתגעגע אליכם, מודה ומאושר על כל רגע ביחד אתכם".

וויליאם אגאדה
וויליאם אגאדה | דני מרון

בקטמון נפרדו מהחלוץ: "אנחנו נפרדים היום בגאווה, אהבה וכמובן נימה של צער מוויליאם אגאדה, שייזכר תמיד כזר המשמעותי הראשון של הפועל קטמון. ווילי היה אחראי לרגעי שמחה רבים ביציע, כמו גם בחדר ההלבשה. נתגעגע, ונאחל לו שימשיך לעשות צחוק מהגנת היריבות בכל ליגה שיבחר".

ללא קשר להגעתו של החלוץ מקטמון, בהפועל חיפה מעוניינים בחלוץ נוסף ולא מן הנמנע שהאקס בן אז'ובל יחזור לקבוצה. האחרון ששיחק בעבר בקבוצה וכבש במדיה 7 שערים ב-28, עבר בעונה החולפת בבני יהודה והתקשה לבוא לידי ביטוי. בחיפה הציעו לחלוץ להגיע למספר ימי התרשמות ואחריהם סילבס יחליט לגבי צירופו.

בן אז'ובל
בן אז'ובל. יגיע לימי התרשמות | הפועל חיפה, רשמי

מי שימשיך לעונה נוספת הוא לירן סרדל לאחר שסיכם את תנאי החוזה לעונה הבאה והחתימה תעשה לבקשת השחקן אחרי ט' באב. סרדל בן ה-26 רשם 158 הופעות ליגה במדי הקבוצה ובעונה שעברה כבש שני שערים ובישל שלושה ונבחר לשחקן העונה במשאל אוהדי הקבוצה. הבעלים יואב כץ ציין כי החתמתו של סרדל לצדם של סער פדידה ותומר אלטמן משלימה את לב חוליית הקישור מהעונה שעברה ומייצרת המשכיות. 

לירן סרדל: "אני שמח להמשיך לעונה נוספת במועדון שהוא הרבה מעבר לבית עבורי. תודה לאוהדים על החום ואהבה שקיבלתי. אני אתן הכל להחזיר על המגרש, על מנת שנעמוד במטרות שנציב . תודה גדולה ליואב כץ, אורן שטרלינג, חיים סילבס והצוות המקצועי על האמון והתמיכה ולסוכן שלי אבי נימני" . סרדל יצטרף הבוקר לאימוני הקבוצה.

לירן סרדל
לירן סרדל | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי