מכבי תל אביב הודיעה: איתי שכטר ושרן ייני ממשיכים

איתי שכטר | מכבי תל אביב, האתר הרשמי

החלוץ בן ה-33 האריך את חוזהו בעונה נוספת: "שמח להישאר כאן ולהמשיך במדי האלופה. יש מטרות חדשות". כמוהו, גם הקפטן חתם עד לסיום העונה הקרובה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב אמנם זכתה באליפות שנייה ברציפות אבל לא מעט סימני שאלה היו סביב הצהובים. המאמן ולדימיר איביץ' עזב, דור מיכה ועומר אצילי הסתבכו בפרשת הקטינות ומספר שחקני מפתח עדיין לא האריכו את חוזיהם. הבוקר (שני) הגיעו בשורות טובות לאוהדים כשהמועדון הודיע כי איתי שכטר (33) האריך את חוזהו בעונה נוספת.

שכטר, שהגיע מבית"ר ירושלים בהעברה חופשית בקיץ 2018, כבש 14 שערים בכל המסגרות ב-80 משחקים במדי האלופה ונחשב לאחד השחקנים האהובים ביותר בחדר ההלבשה. קשה לשכוח את החיבוק המרגש שלו עם המאמן ולדימיר איביץ' במהלך ה-0:3 על הפועל תל אביב בדרבי. אשתקד כבש שישה שערי ליגה וזכה לאמון במשחקים הגדולים.

לאחר החתימה אמר שכטר לאתר המועדון: "אני שמח להישאר במכבי ולהמשיך לשחק במדי אלופת המדינה. בשנתיים האחרונות זכיתי עם מכבי בשתי אליפויות ורשמנו לא מעט הישגים אבל הרעב רק גדל. אנחנו מכוונים הכי גבוה שאפשר. יש לנו מטרות חדשות העונה ועכשיו זה הזמן של כולנו לעבוד קשה כדי להגשימן".

איתי שכטר חוגג עם ולדימיר איביץ' | אריאל שלום

המשנה למנכ"ל, שרון תמם, אמרה בנושא: "איתי הצטרף למכבי ת"א לפני שנתיים ובפרק זמן קצר הפך לאחד השחקנים האהודים הן בחדר ההלבשה והן ביציע. אנו שמחים שאיתי ממשיך לעונה נוספת ואין לנו ספק כי יתרום לקבוצה במשימות הצפויות לה בעונה הקרובה".

החלוץ טרם רשם הצלחה באירופה עם הצהובים ובכל מקרה הוא מגיע לעונה הקרובה עם יעד אישי. השער הבא שלו יהיה שערו המאה בליגת העל במדי קבוצותיו השונות: הוא כבש שלוש פעמים במדי הפועל נצרת עילית, 21 שערי ליגה במכבי נתניה ואצל היריבה העירונית הפועל ת"א הבקיע 33 שערי ליגה בשתי קדנציות. במכבי חיפה הבקיע פעמיים ובבית"ר ירושלים הוסיף 26.

מאוחר יותר הודיעו הצהובים שגם שרן ייני, שגדל במחלקת הנוער של המועדון, יתחיל את עונתו ה-16 בקבוצה וימשיך ללבוש את סרט הקפטן גם העונה לאחר שחתם היום על הארכת חוזה לעונה נוספת. "מכבי תל אביב היא הבית שלי – תמיד הייתה ותמיד תהיה. אני גאה להודיע שאהיה חלק מהקבוצה גם בשנה הבאה. העונה הזו חשובה במיוחד. אחרי שנה לא פשוטה שעברה על כל עם ישראל, אנחנו מקווים לשמח את האוהדים ולהעניק להם רגעים של נחת. אנחנו פה בשבילכם. אני רוצה להודות לנציגי המועדון ולסוכנים שלי על הסיוע והתמיכה", אמר ייני.

This image has an empty alt attribute; its file name is 1003993

המשנה למנכ"ל, שרון תמם, הוסיפה: "אנחנו שמחים שהקפטן שלנו ממשיך לעונה נוספת במועדון. שרן הוא דמות חשובה על כר הדשא ומחוצה לו. אנחנו גאים שאנחנו ממשיכים עם שחקן שהתחיל את הקריירה וממשיך אותה במועדון אחד בו גדל וזה במכבי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי