פיראס מוגרבי שוחרר מהפועל חדרה, יעבור לליגה ב'?

פיראס מוגרבי
פיראס מוגרבי | הפועל חדרה

הליך השיקום של שחקן ההתקפה רחוק מסיום והקבוצה מהשרון הודיעה על פרידה, לאור סעיף שהכניסה בחוזהו. מוגרבי מחזיק בהצעה מאיחוד בני שפרעם שחולמת להעפיל לליגה א'

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה ממשיכה את הכנותיה לקראת פתיחת העונה ובמקביל להגעתם של השחקנים הזרים וחלק מהשחקנים הישראלים, במועדון החליטו הבוקר (שני) להיפרד מהחלוץ פירראס מוגרבי.

כפי שפורסם בספורט1 לפני מספר חודשים, החלוץ שחתם בחודש ינואר הגיע עם קרע ברצועה הצולבת ועבר תהליך שיקום של מספר חודשים. בעקבות כך, מוגרבי היה אמור לצאת לפני כחודש ללונדון להמשך התהליך אך בשל מגבלות הקורונה הגעתו לאנגליה לא יצאה לפועל ולכן המשיך את השיקום בישראל.

בשבוע שעבר, ערך השחקן בדיקה נוספת בחיפה ובה התברר כי תהליך השיקום רחוק מסיום וכי צפוי לחזור למגרשים רק בעוד כשלושה חודשים. בחדרה החליטו לשוחח עם השחקן ולהודיע לו כי לאור המצב הם בוחרים להיפרד ממנו. הפרידה נעשתה ברוח טובה.

פיראס מוגרבי
פיראס מוגרבי | מאור אלקסלסי

כפי שפרסמנו בעבר, השחקן כבר זכה להצעה מאיחוד בני שפרעם מליגה ב' אותה מאמן חנא פרהוס ובה חתם גם הקשר עלי חטיב. בקבוצה מהמגזר מקווים כי גם מוגרבי יחזק את הקבוצה במאבק העלייה לליגה א'. כידוע בעת הצטרפותו למועדון בינואר הכניסה חדרה סעיף לפיו יכולה להשתחרר מהשחקן עוד לפני פתיחת העונה בהתאם למצבו הרפואי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי