פלומיין התבקש להגיע לישראל, קונטה להישאר בצרפת

אנטואן קונטה , פרדי פלומיין
אנטואן קונטה , פרדי פלומיין | אריאל שלום

החלוץ הצרפתי נדרש לחזור לאימונים וינחת עד תחילת השבוע הבא. רק אם לא ימצא קבוצה תוך שבועיים, עשוי להישאר בסגל. המגן מחוץ לתכניות. דגני דורש 200 אלף דולר

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים הודיעה לפרדי פלומיין כי עליו להגיע לאימונים בישראל, וזאת בניגוד להודעה שניתנה לאנטואן קונטה, שבינתיים נשאר בצרפת. הסיבה: פלומיין טרם קיבל הצעה רשמית והמועדון לא מצליח למכור אותו, בעוד שקונטה נמצא מחוץ לרשימות של רוני לוי ויוסי בניון וקיבל אישור להישאר בצרפת כדי לנסות ולסגור קבוצה אחרת.

לגבי פלומיין, הרי שהסיפור הוא אחר לגמרי. השחקן היה אמור לנחות בתחילת השבוע לישראל, אך בירוקרטיה מסובכת מקשה על נחיתה בעת הזו ולכן נראה שינחת לקראת סוף השבוע או לכל המאוחר בתחילת השבוע הבא. אם בית"ר תגיע למצב שבו החלוץ לא נמכר תוך שבועיים, לא נפסלת אפשרות שהוא יישאר בסגל.

אחרי שהעלתה את ההצעה לאוראל דגני, מתברר כי בהפועל תל אביב ניסו ללחוץ על ראש המועדון להעביר אותו. משה חוגג לא מוכן לשלם כסף תמורת הבלם ולכן גם אופציית שחקן זר נבדקת. דגני דורש 200 אלף דולר כדי לסגור ומחזיק בהצעות מחו"ל, בין היתר מטורקיה. בשלב זה, אור זהבי לא מתלהב לעבור להפועל תל אביב והצוות המקצועי רוצה את חנן ממן בסגל.

אוראל דגני | אודי ציטיאט

כפי שפרסמנו, דן איינבינדר הוא היחיד מבין השחקנים הבכירים שעשוי לעזוב את הקבוצה. אם השחקן לא יסכים להפחית בדרישות שלו, ייתכן והצדדים ינהלו מאבק משפטי, אם כי בבית"ר מנסים לפתור את העניין בדרך טובה. מחר תערוך הקבוצה אימון בשעת בוקר מוקדמת. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי