אנגלידיס שוחח עם יובאנוביץ'. הצעה חדשה לגולסה

אייל גולסה
אייל גולסה. הצדדים מתקרבים | דני מרון

המאמן הסרבי הוא אחד משלושת המועמדים הסופיים לאימון. הקשר קיבל הצעה משודרגת, אך טרם סיכם. במקביל: יונתן כהן ממשיך לבחון אופציות באירופה, ביוון דווח כי סבוריט מועמד לא.א.ק אתונה

(גודל טקסט)

"מכבי תל אביב נמצאת במגעים מתקדמים למינוי המאמן. להערכתי, עד תחילת השבוע המועדון יקבל החלטה סופית". כך אמר סוכן שחקנים המעורב במגעים עם אחד המאמנים אליו פנתה האלופה בשבועות האחרונים. שלושה מועמדים הגיעו לישורת האחרונה. איוון יובאנוביץ', שעל מועמדותו פורסם בספורט1, הוא אחד מהשלושה והשבוע נערכה שיחה בינו לבין ג'ק אנגלידיס. העובדה שהקפריסאי מכיר אותו אישית ומעריך אותו מאוד נותנת לו יתרון מסוים, אולם הוא מכיר היטב גם את חברו יורגוס דוניס.

אלפרד שרודר, שנחשב לשם שנמצא גבוה ברשימה, הוא המועמד השלישי. הערב, ללא מאמן קבוע, הקבוצה תפגוש את הפועל קטמון וביום שישי תחתום על השבוע עם משחק אימון מול בית"ר ירושלים.

הלילה נרשמה התקדמות מסוימת עם הקשר אייל גולסה. הצדדים עדיין לא הגיעו לסיכום, אבל המשא ומתן מתקדם. "ברגע שגולדהאר נתן אור ירוק לסגור עם שרן ייני, היה ברור שכל ההחתמות יגיעו אחת אחרי השנייה. יהיו עוד החתמות בימים הקרובים", אמר מקורב למועדון אתמול. שרן ייני ואיתי שכטר כבר הצטרפו וטל בן חיים, שילבש את החולצה מספר 11 של איתי שכטר, היה הרכש הראשון של הצהובים. כפי שפרסמנו, בן חיים ניהל מגעים עם מכבי תל אביב עוד מחודש אפריל והמתין לשחרור מספרטה פראג.

איוואן יובאנוביץ' | Angel Martinez / Stringer

במקביל, נציגי יונתן כהן בודקים עבורו אופציות בחו"ל. השחקן קיבל דרכון פולני, מה שמקל עליו ביציאה לאירופה. עוד שחקן שלא בטוח שימשיך הוא המגן המצוין אנריק סבוריט. לפי דיווחים ביוון, א.א.ק אתונה מעוניינת לצרפו. המנהל הטכני של המועדון, איליה איביץ', שהוא אח של מאמן מכבי תל אביב לשעבר, מעריך את השחקן מקצועית אך בודק אפשרות לצרף מגנים עם יכולת התקפית טובה יותר. דן גלזר מעוניין להתקדם אבל טרם קיבל הצעה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי