יעקב בוזגלו: "מאור פצוע, הניסנובים אפילו לא הרימו אליו טלפון"

יעקב בוזגלו
יעקב בוזגלו | אריאל שלום

בעקבות ביטול חוזהו של הקשרכנגד רצונו, אביו של השחקן תקף את האדומים בפוסט נוקב: "ניהול שכונתי. קלינגר היה שולח לי כל יום הודעה כשרצה את מאור, עכשיו הוא לא עונה"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

בזמן שהוא עדיין מחזיק בחוזה בהפועל תל אביב, אך לא מורשה להגיע לאימונים, עתידו המקצועי של מאור בוזגלו כלל לא ברור. אביו יעקב בוזגלו התראיין היום (שלישי) בתכנית הספורט של 103FM ותקף את האדומים.

"ההתנהלות של הפועל תל אביב מקוממת", אמר. "נפגשנו עם הבעלים לפני שלושה ימים בערך, אני יזמתי את הפגישה. הוא אמר לי 'אני מדבר איתך ואני מתבייש', אמרתי לו שיש לו על מה להתבייש. ככה לא מתנהלים ולא מתנהגים. אמרתי לו שאם יש לו בעיה שיקבע איתי, ניפגש ונמצא את הנוסחה. מאוד רציתי לפגוש אותם. ניר קלינגר, שהתחנן בפניי להביא את מאור עוד להפועל חיפה ונפגש איתו פעמיים גם בבית"ר ירושלים וגם בהפועל ת"א – פתאום הוא לא מגיב להודעות. כשהוא כל יום היה שולח לי הודעות, זה היה בסדר. כשאני שלחתי לו הודעה לשאול מה קורה הוא לא ענה, אני האבא וגם הסוכן של מאור".

"אני חושב שזו הלנת שכר. זה דבר שלא צריך להיכנס לבוררות של הכדורגל הישראלי, זה צריך ללכת לבית דין לעבודה וכמובן שזה יגיע לשם", המשיך יעקב. "גם אם זה ייקח יותר זמן. לא נתקלתי בדבר כזה בחיים שלי, אני כבר 50 שנה בכדורגל. אסור לשכוח שמדובר כרגע בשחקן פצוע שאנחנו לא יודעים עדיין מה חומרת הפציעה. יש דברים שנגלה תוך כדי תנועה. זה ייקח קצת זמן. האם הם מממנים את הטיפולים של מאור? הניסנובים אפילו לא הרימו טלפון למאור לשאול מה שלומו. זה דבר אלמנטרי. קיבלתם ממני שחקן בריא – תתנו לי אותו בריא. הוא עובד מאוד קשה ועושה הכל כדי לחזור. יש לו את הנכונות ואני תמיד מאמין בו".

"גם על ההפחתה לא דיברו. למה הם לא דיברו אותי ושאלו אותי? אולי הייתי מסכים?" מתייחסים אלינו כמו אל אחרון השחקנים שיש במדינה. מה מצפים? שאמלא את הפה במים ואגיד שהפועל ת"א מועדון מקסים? זו בושה וחרפה, לא ראיתי דבר כזה מימיי. יש לי טענות גם למחלה שהייתה לו. הבן אדם היה חולה מעל חצי שנה. אני זוכר את המשחק שהוא בעצמו אמר 'נגעלתי מעצמי'. חצי שנה אחרי בקושי גילו את זה, ואם הם לא היו יוצאים למחנה אימון מאולץ, עד היום הם לא היו יודעים מה היה לו. מאור הרגיש לא טוב, הרופא בדק לו דם וגילו שיש לו את מחלת הנשיקה".

עוד לפני כן, בוזגלו האב פרסם בפוסט נוקב בפייסבוק:"למרות ששני מועדונים גדולים הציעו לו סכומים גבוהים יותר, בחר מאור בוזגלו להגיע להפועל תל אביב. האמת היא שאני אשם, ואין לי אלא להתנצל בפני מאור, מירן וילדיהם – הנכדים שלי".

"שמעתי את הסיפורים, וידעתי שהפועל תל אביב הוא מועדון בעייתי מאוד מבחינת היחס לשחקנים ומוסר התשלומים, לאור כל התהפוכות בשנים האחרונות. לא לשווא דאגתי להחתים את כל ארבעת הבעלים על ערבות אישית. אבל האמת היא שאפילו אני, אחרי כל מה שעברתי בכדורגל הישראלי, הופתעתי לרעה. כזו ביריונות, כזה ניהול שכונתי – טרם ראיתי".

מאור בוזגלו | אודי ציטיאט

"לא ידעתי עד כמה המצב חמור. לא יכולתי אפילו לדמיין לעצמי שמועדון יתנהג בצורה מגעילה ומשפילה כל כך, לשחקן שהקריב מעצמו ואף ויתר על שכר כדי לשחק בו. ביטול חד צדדי של הסכם, ועוד עם שחקן פצוע – זהו מהלך מחפיר ערכית, מוסרית ומשפטית. אם לא די בכך, היום דרשו ממנו להחזיר גם את הרכב".

"שחקנים יקרים, אם הפועל תל אביב עושה את זה למאור בוזגלו, קחו בחשבון שמחר המועדון יכול לעשות את זה גם לכל אחד ואחד מכם. תחשבו פעמיים לפני שאתם חותמים על חוזים, עם מועדון שלא מכבד את המילה הכתובה שלו, ולא מכבד אתכם".

"את המלחמה שלנו, אנחנו מעבירים עכשיו לזירה המשפטית והציבורית. את הנזקים עוד מוקדם לאמוד, גם אנחנו עוד לומדים אותם, אבל אני מצדי מבטיח לעשות הכול כדי שגם ההורים וגם השחקנים הצעירים בראשית דרכם יידעו מי זאת הפועל ת"א".

"ליבי על הקהל המדהים של הפועל, שצריך שוב ושוב לסבול בעלים שהורסים כל חלקה טובה במועדון הגדול הזה, ומכפישים את שמו. פרידה מקוממת ומעליבה כמו זו שאנחנו חווים וסובלים היום, ספק אם מתאימה אפילו לליגה למקומות עבודה".

"קיבלתם שחקן שרצה להגיע אליכם, שהקריב מעצמו. תחזירו אותו בריא ואחר כך נדבר. בוודאי אל תזרקו אותו, בסטנדרטים של המאפיה האיטלקית. אני מצפה גם מתקשורת הספורט הישראלית להיות ערה לכך, ולשמור על זכויותיהם של הכדורגלנים שמהם גם היא מתפרנסת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי