אלביס סאקי בדרך למכבי פ"ת, שגברה 0:1 על חדרה

הגנאי נחת בארץ ויעבור בדיקות רפואיות, שער של מבשוב העניק ניצחון במשחק האימון. עומר דנינו נפרד, הקבוצה לא תקבל דמי השבחה

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקווה ממשיכה בהכנותיה לקראת העונה החדשה. היום (שלישי) הודיעה הקבוצה שהבלם עומר דנינו שסיים את חוזהו בקבוצה – לא ממשיך במועדון. במסגרת השיחות עם סוכנו גלעד קצב נקבע כי המועדון לא יקבל עליו דמי השבחה.

לאחר פגישה בין הצדדים הבוקר הוחלט שדנינו יוותר על מענק העלייה של קבוצתו ובנוסף לכך על כספים מתקופת הקורונה בה היה פצוע וקיבל את שכרו מביטוח לאומי. כעת יוכל לעבור ללא תמורה לכל קבוצה.

הבלם בן ה-25 סומן כבלם העתיד של הכדורגל הישראלי ופרח תחת המאמן רן בן שמעון ואף זומן לסגל נבחרת ישראל בתקופתו של של אלישע לוי על הקווים, וכעת יעזוב את הקבוצה לאחר שש עונות בקבוצת הבוגרים וייצא לדרך חדשה.

בנוסף, פתח תקווה הודיעה הערב על צירופו של הזר השני בסגל כאשר הקשר אלביס סאקי נחת בישראל וצפוי לחתום לעונה עם אופציה לעונה נוספת, לאחר שיעבור מחר את הבדיקות הרפואיות. הגנאי בן ה-23, שייכנס לאחר הבדיקות לבידוד, שיחק בעברו בא.א.ק לרנקה הקפריסאית.

עומר דנינו
עומר דנינו. יימצא בית חדש | דני מרון

בינתיים, ערכה הקבוצה את משחק האימון הראשון לעונת המשחקים הקרובה במסגרתו גברה 0:1 על הפועל חדרה משער נגיחה של המגן יוני מבשוב בדקה ה-90, לאחר בישול של דניאל גולאני.

הרכב מכבי פ"ת: אריק ינקו, מרכוס דיניז, איתי רוטמן, ינון אליהו, מוחמד הינדי, מוחמד סרסור, ארד בר, אור אינברום, ליאל עבדה, רוי רונן, תאי בריבו.

כן שותפו: דור חברון, אלי בבייב, איתן אזולאי, דניאל גולאני, מושיקו מאיר, דן כדורי, אייל אינברום, עמיר אלטורי, אילן צים, עמיר ריאן, טל שגב, יוני מבשוב.

הרכב הפועל חדרה: יואב ג'ראפי, דיא לבאבידי, וויסאם רבאח, ג'ונתן סיסה, עבדאללה ג'אבר, גלעד אברמוב, עומר לקאו, ריף מסיקה, דור נחמני, דור מוסקוביץ, עבדאללה עזאם.

כן שותפו: עדי טבצ'ניק, אושר אבו, גיל סאלם, סהר דבח, ליאל ביטון, תמיר גלזר, ירדן כהן, אביהו גליקמן. רותם חגואל, רז בוחבוט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי