שהר המריא לבדיקות רפואיות בניקוסיה: "נרגש לצאת שוב לחו"ל"

בן שהר |

החלוץ בדרך לקפריסין כדי לחתום לשנתיים באפואל ולהרוויח מעל ל-300 אלף יורו לעונה באי השכן. אמר למשפחתו: "זו קבוצה גדולה. מחכה כבר לעבור את הבדיקות, לחתום ולהתחיל להתאמן"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

בדרך לקבוצתו החדשה. בן שהר הגיע הערב (שלישי) לנמל התעופה בן גוריון, זאת על מנת להמריא לקפריסין ולעבור את בדיקות רפואיות לפני שיחתום לשנתיים באפואל ניקוסיה. "נרגש מאוד לצאת שוב לחו"ל, לקבוצה גדולה. אני מחכה לעבור את הבדיקות, לחתום ולהתחיל להתאמן" סיפר למשפחתו.

כזכור, בסוף השבוע האחרון פורסם כי חלוץ הפועל באר שבע סיכם עקרונית בקבוצת הפאר מהאי השכן, והוא יהיה מושאל בשתי העונות הקרובות ויחזור לבירת הנגב לאחר מכן לשנה האחרונה בחוזהו, כשהוא עתיד לקבל גם מענק של מיליון שקלים. שהר בן ה-30 צפוי להרוויח יותר מ-300 אלף יורו במדי אפואל, שהסכימה לקחת על עצמה את מלוא שכרו ובכך הקלה משמעותית על הפועל ב"ש.

שחקן ההתקפה הצטרף לדרומיים ב-2015, והיה לבורג מרכזי בעידן הטוב ביותר של המועדון, במדיו זכה בשלוש אליפויות, גביע המדינה, גביע הטוטו ופעמיים בתואר אלוף האלופים. בעונה שעברה זכה גם בתואר מלך השערים של ליגת העל, ועד כה כבש 61 שערי ליגה במדי הקבוצה.

בן שהר חוגג
בן שהר חוגג |

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי