עוד לא מוכנה: 3:3 למכבי ת"א מול הפועל קטמון

אבי ריקן | מכבי תל אביב

האלופה לא הצליחה לגבור על הקבוצה מהלאומית. בלקמן העלה את הצהובים ליתרון, אשטה (צמד) ונקשרי העניקו יתרון שני שערים לירושלמים, אך ברסקי ושחר קבעו שוויון

(גודל טקסט)

אחרי שהחתימה אתמול (שני) את שחקן הרכש הראשון שלה לעונת 2020/21, טל בן חיים, מכבי תל אביב פגשה הערב את הפועל קטמון מהליגה הלאומית למשחק אימון שמהווה ניסוי כלים ראשון, אך האלופה לא הצליחה להשיג ניצחון וסיימה ב-3:3 מול הירושלמים.

פטריק ואן לוון עמד על הקווים בזמן שעדיין לא מונה מאמן חדש במקום ולדימיר איביץ', וקבוצתו עלתה ליתרון כבר אחרי תשע דקות מצ'יפ של ניק בלקמן מעל השוער אחרי מסירת רוחב של יונתן כהן מהאגף השמאלי.

בדקה ה-14 הקטמונים השוו ל-1:1 כשאווקה אשטה השתלט על כדור אחרי הרחקה של אנדראס יאניוטיס וכבש מתוך הרחבה. האדומים הצליחו לרשום מהפך בדקה ה-34 מבעיטה של לידור נקשרי מ-18 מטרים ובדקה ה-37 כבר הובילו 1:3 כאשטה השלים צמד לאחר שחטף כדור מתוך הרחבה, חדר אליה וסיים לרשת.

אילון אלמוג | מכבי תל אביב

בדקה ה-50 רוסלן ברסקי צימק ל-3:2 בפנדל מדויק אחרי הכשלה על אופיר דוידזאדה, ובדקה ה-67 עידו שחר איזן ל-3:3 וקבע את תוצאת המשחק. הקשר המוכשר, שהושאל בעונה החולפת לבית"ר תל אביב/בת ים, בעט כדור מצוין מחוץ לרחבה שפגש את הקורה ונכנס פנימה.

הרכבים

מכבי ת"א, מחצית ראשונה: אנדראס יאניוטיס, מאור קנדיל, איתן טיבי, שחר פיבן, אנריק סבוריט, דן גלזר, אבי ריקן, דור פרץ, יונתן כהן, אילון אלמוג, ניק בלקמן.

מכבי ת"א, מחצית שנייה: עומר כץ, נועם כהן, עמית גלזר, מתן בלטקסה, אופיר דוידזאדה, עידו שחר, עדן קארצב, רוסלן ברסקי, אדוארדו גררו, בר כהן, דור תורג'מן.

הפועל קטמון: אדליי אדבאיו, עומר אגבדיש, גל מאיו, נועם מלמוד, יוראי מליחי, הראל שלום, אווקה אשטה, אביחי וודג'ה, גוני נאור, לידור נקשרי, מתן שוורץ.

מאור קנדיל גולש | מכבי תל אביב
ניק בלקמן, אביחי וודג'ה | מכבי תל אביב
עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי