ההכנות נמשכות: סכנין מעוניינת בבלם קולומביאני, אוטין חתם

אוסוולדו הנריקס | Wagner Meier/Getty Images

אחרי שהחתימה את ברשצקי, הקבוצה מהמגזר עשויה לצרף את הנריקס בן ה-31, ששיחק עד חודש דצמבר בוואסקו דה גאמה הברזילאית. מגן מכבי חיפה הצטרף רשמית, פלקושצ'נקו מועמד גם הוא

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

בני סכנין ממשיכה בהכנות לקראת עונת החזרה שלה לליגת העל. לאחר שהחתימה אתמול (שלישי) את מוטי ברשצקי לשנתיים הקרובות, שהיה לרכש השני של אלדד שביט אחרי השוער ראמי חמאדה, הבוקר גם הצטרף לסגל רשמית המגן הניגרי של מכבי חיפה, איקוום אוטין. כעת הקבוצה מהמגזר מעוניינת להמשיך לצרף זרים לסגלה והיום נודע כי היא מעוניינת בבלם אוסוולדו הנריקס בן ה-31.

הבלם הקולומביאני הינו שחקן חופשי מאז חודש דצמבר האחרון, כאשר הוא שוחרר מוואסקו דה גאמה הברזילאית. בעברו זכה באליפות קולומביה עם מועדון הפאר מיונאריוס, וכמו כן שיחק במדי קרטרו המקסיקנית ורסיפה מברזיל.

כאמור הבוקר הושלמה שאילת אוטין ממכבי חיפה. לאחר שאתמול פורסם כי המגן הגיע לסיכום עם ראשי המועדון על תנאיו, הבוקר התקבלו טפסי ההשאלה והוא עבר רשמית. ממכבי חיפה נמסר כי "הוא הושאל על מנת לצבור דקות משחק והוא יהיה תחת מעקב".

איקוום אוטין
איקוום אוטין | בני סכנין

מלבד אוטין, העולה החדשה מעוניינת בחיזוק נוסף מכיוון הכרמל, כאשר שמו של מקסים פלקושצ'נקו נכנס לפנקס של שביט. הקשר לא בתכניות של ברק בכר, אך זוכה להתעניינות גם מצד הפועל חדרה ועירוני קריית שמונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי