תפנית בעלילה: הפועל חדרה עשויה לפנות שוב לגולדנברג

חגי גולדנברג
חגי גולדנברג | אריאל שלום

בקבוצה של שרון מימר לא פוסלים את האפשרות להחזיר את המגן ימני למרות הפערים הכספיים. דור מוסקוביץ' הרשים באימון, לקאו ומסיקה זכו למחמאות

(גודל טקסט)

הפועל חדרה ערכה אמש (שלישי) ניסוי כלים ראשון לקראת פתיחת עונת 2020/21 וסיימה אותו ביכולת מאכזבת, בהפסד 1:0 למכבי פתח תקווה. למרות ההפסד בקבוצה של שרון מימר התעודדו לאור היכולת הטובה של הקשרים עומר לקאו וריף מסיקה, אך מי שהפתיע יותר מאחרים הוא החלוץ דור מוסקוביץ שהגיע מהליגה הלאומית.

מצד שני היו מספר שחקנים שחתמו לאחרונה שהציגו יכולת פחות טובה וייבחנו גם במשחק הקרוב מול הפועל רעננה ביום שישי. אם לא ירשימו, חלקם עשויים לעזוב את הקבוצה עוד לפני משחקי גביע הטוטו. רובם חתמו על חוזה לפיו יש לחדרה סעיף יציאה עוד לפני פתיחת העונה. מי שלא שותף אתמול במשחק הוא שובל גוזלן שרק יצא לאחרונה מבידוד לאחר שחלה בקורונה והחלים ועדיין לא נמצא בכושר משחק.

בינתיים בחדרה ממשיכים לקבל את הזרים בישראל ואתמול נחת גם רודריג בונגונגי שאמור לחתום רשמית בקבוצה. לקראת סוף השבוע ינחת גם החלוץ אודה אונוריודה שעל מועמדותו פורסם לראשונה בספורט1. מעבר לכך בחדרה ממשיכים לחפש שחקן הגנה נוסף ובימים האחרונים אפילו שקלות אפשרות להחזיר את חגי גולדנברג. בתחילה רצו בחדרה לצרף את ירדן כהן מהפועל רעננה אבל זה סגר במכבי פתח תקווה ולכן בקבוצה מהשרון מתכננים להציע הצעה כספית נוספת לגולדנברג.

חגי גולדנברג
חגי גולדנברג | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי