הפועל חיפה ביקשה לדחות את המשחק מול כפ"ס, אגאדה התאמן לראשונה

שחקני הפועל חיפה | מאור אלקסלסי

בכרמל מעוניינים לשנות את מועד משחק ההכנה בעקבות החום, אימון בכורה לחלוץ. וגם: אשדוד מאיימת בתביעה בעקבות חוב על סילבסטר

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה הייתה אמורה לשחק את משחק האימון הראשון שלה לעונה הקרובה מול הפועל כפר סבא ביום שישי הקרוב, אלא שבכרמל ביקשו לדחות את המשחק וזאת מחשש לעומס ופציעות בקרב השחקנים. אגב, החלוץ וויליאם אגאדה ערך היום (רביעי) אימון בכורה בקבוצה.

כידוע, רק השבוע נפצע החלוץ עדן בן בסט בשריר הארבע ראשי, אבל מדובר בפגיעה לא חמורה והחלוץ יחזור לאימונים בקרוב. כמו כן, גם שחקן הרכש אחמד דראוושה, סובל ממתיחה ולא מן הנמנע שיחמיץ את המשחק הראשון של גביע הטוטו בעוד כעשרה ימים.

ועוד בהפועל חיפה, במועדון הופתעו לגלות מכתב התראה לפני תביעה ממועדון ספורט אשדוד, בטענה שלא הועברו כ-40 אלף שקלים דמי השאלה על יאקוב סילבסטר. בחיפה לא מגיבים בשלב זה ובוחנים את הסוגיה מבחינה משפטית.

וויליאם אגאדה | הפועל חיפה

בנושא אחר, המועדון הכריז כי נכנס לקראת העונה הבאה לקטגוריית "הקבוצות הגדולות" בכדורגל הישראלי. "בהתאם להוראות תקנון המנהלת, מדי עונת משחקים נעשה חישוב במסגרתו מחולקות קבוצות ליגת הבורסה לניירות ערך לשתי קטגוריות – הקבוצות 'הגדולות' והקבוצות ה'קטנות' (או ה'פחות גדולות' כפי שנוהגים לומר במנהלת). מהמנהלת מציינים כי 'החישוב נעשה תוך בחינת מדדים שונים ושקלולם לתוך נוסחה מתמטית – כמות הקהל, מיקום בסיום העונה, הרייטינג (אשר נמדד באמצעות כמות מצלמות הטלוויזיה במשחקים) ותקציב הקבוצה'.

"בחישוב שנערך לקראת עונת 20/21, בהתבסס על נתוני עונת 19/20, נמצא שהפועל חיפה היא הקבוצה אשר נוספה אל ה"גדולות" הטבעיות – התל אביביות, בית"ר ירושלים, מכבי חיפה והפועל באר שבע. משמעותו של הדבר, מעבר לכך שזו תעודת כבוד למועדון אשר מדורג כ"גדול" על סמך נתונים אובייקטיביים, באה לידי ביטוי בעיקר בזכות לבחור ולהיבחר לגופים שונים הפועלים במנהלת כ"קבוצה גדולה", נמסר מהמועדון.

הבעלים יואב כץ: "אני שמח שהמועדון קיבל הכרה על ידי המנהלת כמועדון גדול בכדורגל הישראלי. ההישגים המקצועיים שלנו בשנים האחרונות ובהן זכייה בגביע המדינה, בסופר קאפ, ושתי העפלות למשחקי הפליאוף העליון מדברים בעד עצמם וזאת לצד רצף של 12 עונות בליגת העל. מעבר לכך יש עניין רב סביב הקבוצה שבא לידי ביטוי בכמות הקהל במשחקי הבית והחוץ ובכמות הקהל של אוהדי הקבוצה. מבחינה תקציבית, מי כמוני יודע עד כמה ההשקעות בקבוצה הלכו וגדלו בשנים האחרונות כאשר עיקר הנטל נופל על כתפיי. בכל מקרה אני מודה למנהלת על ההכרה בנו".

אוהדי הפועל חיפה
אוהדי הפועל חיפה | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי