בדרך לאנגליה? דיווח: ווטפורד תפנה לאיביץ'

ולדימיר איביץ' | דני מרון

על פי פרסום בבריטניה, מאמן מכבי תל אביב היוצא, אשר הוביל את הצהובים לשתי אליפויות סופר דומיננטיות, עשוי להצטרף לצרעות, שזה עתה נשרו מהפרמיירליג לצ'מפיונשיפ

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי שנתיים סופר מוצלחות במכבי תל אביב, ולדימיר איביץ' עזב את הצהובים עם סיום העונה החולפת אחרי שתי אליפויות, בהן הוביל את הקבוצה להצלחה מסחררת בליגת העל ורשם שני הפסדים בלבד לאורך השנתיים הללו.

כעת, ייתכן כי הוא מצא את הג'וב הבא שלו. על פי דיווח שהתפרסם היום (רביעי) באנגליה, ווטפורד מתכוונת להגיש בקרוב הצעה לסרבי בכדי שיגיע לאמן את הקבוצה, כך אישר "מקור במועדון", כפי שנכתב בפרסום.

הצרעות זה עתה נשרו מהפרמיירליג אל הצ'מפיונשיפ, והם החליפו לא פחות משלושה מאמנים קבועים במהלך השנה החולפת – חאבי גרסיה, קיקה סאנצ'ס פלורס ונייג'ל פירסון. כעת הם מחפשים את האיש הבא שלהם על הקווים בתקווה לחזור לליגה הבכירה בתוך עונה אחת, ומעניין יהיה לראות את ההתפתחויות הקרובות בנושא איביץ', שללא ספק הוכיח את עצמו כאחד מהמאמנים הזרים הגדולים שנחתו בכדורגל הישראלי מאז ומעולם.

ולדימיר איביץ' | דני מרון

כידוע, גם אקס אחר של מכבי ת"א, סלבישה יוקאניביץ', סרבי אף הוא, אימן בעבר את ווטפורד עוד לפני שהגיע לצהובים. אז, הוא העלה את הקבוצה בעצמו מליגת המשנה לפרמיירליג, אך לא המשיך בעקבות פיצוץ במו"מ עם המועדון.

עוד באותו נושא: ולדימיר איביץ'

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי