חולם בהקיץ? אגאדה ביקש להכניס לחוזהו מענק אליפות בהפועל חיפה

וויליאם אגאדה. שביעות רצון מצירופו | הפועל חיפה, רשמי

החלוץ התרגש לאחר אימון הבכורה שלו בקריית חיים. התקדמות בשיחות מול בוזגלו ואראל, עידו שחר לא ישוחרר ממכבי תל אביב עד שימונה מאמן חדש

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

לא מעט דובר בשבוע האחרון על החלוץ ויליאם אגאדה שכבר היה על סף חתימה במכבי חיפה אך לבסוף החליט לחתום דווקא בצד האדום של העיר. בסביבתו של החלוץ סיפרו כי לאחר מספר שיחות עם אנשי הפועל ובראשם המאמן חיים סילבס, החלוץ התלהב מהעובדה כי יהפוך לחלוץ פותח בליגת העל ולכן קיבל את ההחלטה המפתיעה.

אתמול ערך השחקן אימון בכורה בקבוצה והתרגש מהאימון הראשון שלו בליגת העל, אגאדה הצליח להפתיע את ראשי המועדון של יואב כץ ואת חבריו לקבוצה, כשביקש להכניס לחוזהו מעניק אליפות. מעבר לכך, סילבס מקווה להשלים את הפאזל ובימים האחרונים מספרים על התקדמות בשיחות מול גל אראל ואלמוג בוזגלו, שהביעו את רצונם להישאר במועדון, וכולם מקווים כי השניים יחתמו עד תחילת השבוע הבא ויצטרפו לאימוני הקבוצה.

מי שעוד מועמד להגיע לקריית חיים הוא קשרה הצעיר של מכבי תל אביב, עידו שחר, ששיחק בעונה האחרונה בביתר תל אביב/בת ים. האחרון מתאמן בשלב זה עם הצהובים ושם הבהירו כי לא ישוחרר עד אשר ימונה מאמן חדש שיקבל את ההחלטה בנוגע לעתידו. בין המועדונים ישנם יחסים מצוינים ולראייה הקשר תומר אלטמן הושאל שנה שנייה לקבוצה של סילבס.

עידו שחר, רוסלן ברסקי
עידו שחר, רוסלן ברסקי | מכבי תל אביב, האתר הרשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי