מסתמן: גולסה יקבל בימים הקרובים דרכון פורטוגלי

אייל גולסה
אייל גולסה | אריאל שלום

אחרי המתנה של שנתיים, הקשר קיבל מסר כי הוצאת הדרכון נמצאת בשלב הסופי. טרם הושגה הסכמה מול האלופה, מה שעשוי לסייע לו במידה שיחליט לצאת לאירופה. בניגוד לדיווחים בסרביה: פרטיזן טרם התייעצה עם נאתכו לגביו

(גודל טקסט)

שנתיים אחרי שהחל בתהליך, אייל גולסה צפוי לקבל בימים הקרובים דרכון פורטוגלי. הדבר עשוי לסייע לו במידה שלא יצליח לגשר על הפערים מול מכבי תל אביב וינסה למצוא קבוצה באירופה. עד כה, למרות הצעה נוספת שקיבל השחקן, שני הצדדים עדיין מתבצרים בעמדותיהם: מכבי תל אביב הציעה כ-200 אלף יורו לעונה, גולסה דורש הצעה גבוהה יותר או חוזה ארוך יותר. כעת, קיבל השחקן הודעה כי הוצאת הדרכון נמצאת בשלב הסופי שלה.

בסרביה דווח אתמול (חמישי) שוב כי ביברס נאתכו, שחקנה של פרטיזן, המליץ לקבוצה להחתימו. למרות זאת, איש מהנהלת פרטיזן לא התייעץ עדיין עם קפטן הנבחרת. לאחרונה קיבל יונתן כהן דרכון פולני וגם הוא מחפש קבוצה מעבר לים, כשסלטיק הוזכרה כאחת האופציות.

הקבוצה תנעל היום את המחנה בירושלים עם משחק אימון מול בית"ר. פטריק ואן לוובן יעמוד על הקווים מצד אחד, חיים שאבו בצד השני. מתן חוזז ייעדר בגלל פציעה. טל בן חיים, שעדיין לא נמצא בכושר משחק וסוחב פציעה קלה, ישותף בהדרגה באחד המשחקים הקרובים.

ביברס נאתכו
ביברס נאתכו. לא המליץ לפרטיזן על אייל גולסה | Srdjan Stevanovic/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי