אלמוג בוזגלו וגל אראל ממשיכים בהפועל חיפה

אלמוג בוזגלו | מאור אלקסלסי

שחקן הכנף יישאר בכרמל עונה שלישית ברציפות: "מודה על האמון למרות שנתיים לא פשוטות, מגיע הכי רעב שישי". גם גל אראל חתם: "אין מאושר ממני". כץ ממשיכים לערוך שיחות עם השחקנים בנושא הקיצוץ

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה ממשיכה לבנות את הסגל והבוקר (שישי) הגיע תורו של הקשר אלמוג בוזגלו לסכם לעונה נוספת בקבוצה: "אני שמח להמשיך בהפועל חיפה ומודה על האמון למרות שנתיים לא פשוטות, הגיע הזמן להטביע חותם בהפועל חיפה. מגיע הכי רעב שיש ואעשה הכל על מנת לעזור לקבוצה לעמוד בהישגיה". כך כתב בוזגלו בעמוד האינסטגרם שלו.

בשעות הערב, הפועל חיפה הודיעה כי גם הקשר גל אראל ימשיך בקבוצה, לאחר שיואב כץ חתם על החוזה החדש שלו לשנה הקרובה, עם אופציה לשנה נוספת. "אין מאושר ממני להמשיך במועדון שבו נולדתי וגדלתי", אמר אראל לאחר החתימה.

הבעלים עורך במקביל שיחות עם שחקני העונה האחרונה שממשיכים לעונת נוספת ואף דורש מהם קיצוץ של 35 אחוזים לעונה הבאה. בין השאר מדובר בשוער יסמין בוריץ', המגן דור מלול, הבלמים בן והבה וניסו קפילוטו והחלוץ עדן בן בסט. כץ עצמו מבקש שהסאגה תסתיים במהרה ולא כפי שקרה בתקופת הקורונה, כאשר המו" מול השחקנים נמשך למעלה מחודש ימים. שאר שחקני הקבוצה כבר חתמו עד חוזים חדשים וקיצצו בהתאם לדרישות המועדון. הבוקר כזכור ביטלה חיפה משחק אימון מול כפר סבא ומשחק האימון הבא צפוי להיות בשני מול הפועל חדרה.

אלמוג בוזגלו, גל אראל
אלמוג בוזגלו, גל אראל | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי