זובאס בדרך ללגיה ורשה, כחילה במו"מ עם בני יהודה

אמיליוס זובאס
אמיליוס זובאס | דני מרון

שוער הכתומים בארבע השנים האחרונות, סיפר בתקשורת האזרית כי דחה הצעה מזירה המקומית ("השכר לא התאים") ואישר שהוא בדרך חזרה לליגה הפולנית. הבלם קיבל הצעה מהקבוצה מהשכונה, אך בוחן גם אפשרויות נוספות

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

אמיליוס זובאס, שוער בני יהודה שנפרד מהמועדון בתום ארבע עונות, חשף היכן מתווכן לחתום דווקא במהלך ראיון קצר באזרבייג'אן. הסיבה לכך היא שהליטאי, שהיה מחוזר על ידי מספר קבוצות בישראל, זכה להצעה גם מקבוצת זירה האזרית, אותה דחה בנימוס ובשל כך האתר 'אזריספורט' ביקש ממנו הסבר.  

"אכן קיבלתי הצעה מזירה, אבל לא הייתי מוכן לקבל אותה מכיוון שהשכר היה נמוך מדי", אמר זובאס וסיפר לאחר מכן מה צפוי להיות היעד הבא שלו: "ככל הנראה אמשיך את הקריירה שלי בפולין ואקבל את ההצעה של לגיה ורשה".

עבור הליטאי מדובר בשדרוג גדול מאוד. לגיה ורשה זכתה בשנה האחרונה באליפות פולין והיא תשחק בעונה הבאה במוקדמות ליגת האלופות. אם זובאס אכן יחתום בלגיה, זו תהיה התחנה השלישית שלו בפולין לאחר בלצ'אטוב ופודבסקידזי ביילסקו-ביאלה.

אמיליוס זובאס
אמיליוס זובאס | אריאל שלום

בתוך כך, לספורט1 נודע כי בני יהודה פתחה במשא ומתן עם טל כחילה. הבלם בן ה-28 שיחק בעונה החולפת באטרומיטוס היוונית ועורר עניין אצל הקבוצה משכונת התקווה כבר בקיץ שעבר. הזהובים הגישו לו הצעה, אך יש לו מספר מתעניינות נוספות בליגת העל. כמו כן, נמשך המשא ומתן עם ניב זריהן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי