לקראת חזרתו ארצה: אומוניה ניקוסיה פנתה לפרדי פלומיין

פרדי פלומיין
פרדי פלומיין | מאור אלקסלסי

הקשר הצרפתי אמור לשוב בשבוע הבא, מחירו מהווה מכשול בשלב זה. בבית"ר ירושלים מרוצים מהחזרה של עטר, ורד ובן חיים. האסלביינק ערך אימון בכורה בנפרד

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אומוניה ניקוסיה הקפריסאית פנתה לבית"ר ירושלים על מנת לבדוק את האפשרות להעביר לשורותיה את פרדי פלומיין. הצרפתי אמור לחזור לישראל רק בתחילת השבוע ובמועדון כבר החליטו שאם לא ימצא קבוצה בשבועיים הקרובים ייתכן שיישאר בסגל, אלא שבסביבתו של של השחקן עושים מאמצים למצוא קבוצה באירופה עד הרגע האחרון. הפנייה הגיעה דרך סוכנו של פלומיין, אולם בשלב זה הקפריסאים מתקשים לעמוד בסכומים שאותם דורש משה חוגג – חצי מיליון דולר לפחות – הסכום שבו הוא רכש את הצרפתי מהפועל חדרה.

ניקוסיה מחפשת שחקני התקפה ולאחרונה דווח בקפריסין כי היא פנתה לבן שהר יחד עם אפואל ניקוסיה, שהיוותה לאורך כל הדרך יעד מרכזי עבור החלוץ, שכידוע, בחר באפואל בסופו של דבר.

מוקדם יותר היום (שישי), בית"ר הפסידה 1:0 במשחק הכנה למכבי תל אביב. חיים שאבו עמד על הקווים, כשרוני לוי יחזור רק לקראת סוף השבוע, כך שיצטרף להכנות האחרונות לקראת המשחק הראשון העונה, מול בני יהודה. עידן ורד ואלירן עטר היו הבולטים בשורות בית"ר וזכו למחמאות. עטר בלט בהשוואה לשאר חבריו במחצית השנייה ובמועדון מקווים כי אחרי תקופה ארוכה בה היה פצוע, החלוץ יחזור מהר לכושר ההבקעה שאפיין אותו. במועדון היו מרוצים מההשתלבות של הבלם טל בן חיים במחצית השנייה.

מי שלא נמצא בסגל הוא החלוץ גליאופילו האסלביינק שערך היום אימון ראשון, בנפרד משאר הקבוצה שלו. מכיוון ששהה בבידוד עד האימון הזה, בשבוע הבא הוא יוכל להצטרף להכנות, אך ספק אם ישותף מול בני יהודה.

אלירן עטר
בבית"ר מרוצים ממנו | דוברות בית"ר ירושלים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי