עומרי לוזון הצטרף לאימוני מכבי פ"ת ויחתום בקרוב

עומרי לוזון
עומרי לוזון | דני מרון

המגן (21) חוזר לקבוצה של גיא לוזון לאחר שסיים את חוזהו בעירוני ראשל"צ, הקבוצה של אביו עמוס. אשתקד רשם 35 הופעות בכל המסגרות. רוי רונן חתם עד תום העונה עם אופציה לעונה נוספת

(גודל טקסט)

מפתיע או שלא? לאחר ששיחק בעונה שעברה במדי עירוני ראשל"צ, לספורט1 נודע שעומרי לוזון חוזר למכבי פתח תקווה. המגן (21) שגדל במועדון ובעונה שעברה איחד כוחות עם אביו עמוס בקבוצה מעיר היין, סיים את חוזהו במועדון והתאמן כבר הבוקר עם הקבוצה של גיא לוזון כשברקע אי הודאות סביב המשך דרכו של אביו בראשל"צ.

יו"ר מכבי פ"ת, אבי לוזון, כבר אמר בעבר כי דלתו של עומרי פתוחה בפני חזרה בכל עת שירצה וכי כבר הוצעה לו האופצייה עוד בעונה שעברה, וכעת המגן מצטרף לסגל של גיא לוזון. בשנה שעברה רשם המגן 33 הופעות בליגה הלאומית ושתיים נוספות במסגרת גביע המדינה.

העולה הטרייה לליגת העל, שגברה 0:1 על הפועל חדרה במשחק האימון הראשון, ממשיכה בהכנות לקראת פתיחת גביע הטוטו ביום שבת. היריבה תהיה שוב קבוצתו של שרון מימר, וכעבור שלושה ימים תפגוש את מכבי נתניה. במחזור פתיחת הליגה תפגוש הקבוצה של אבי לוזון את האלופה מכבי תל אביב. בתוך כך, בפתח תקווה ינסו במהלך הימים הקרובים להשלים את החתמתם של שחקן ההתקפה רוי רונן והמגן השמאלי ירדן כהן שכבר סגרו במועדון.

רוי רונן, אבי לוזון | מכבי פתח תקווה, רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי