רשמי: בן ביטון חתם במכבי תל אביב עד תום העונה

בן ביטון | האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מגן הפועל ב"ש בשבע השנים האחרונות, עזב את בירת הנגב לטובת האלופה: "כמי שכבר זכה בעבר בתואר האליפות אני יודע שקשה יותר לשמור עליו ולכן עכשיו נכוון הכי גבוה שרק אפשר"

(גודל טקסט)

אחת העסקאות המסקרנות של השנה הושלמה היום (ראשון) ללא כל התראה מוקדמות, כאשר מגן הפועל באר שבע בשבע העונות האחרונות, בן ביטון, הושאל למכבי תל אביב עד תום העונה עם אופציה לעונה נוספת.

ביטון, שעבר בהצלחה בדיקות רפואיות במועדון וילבש את החולצה מספר 2 של מכבי תל אביב, אמר לאתר הרשמי לאחר החתימה: "אני שמח להצטרף למכבי תל אביב ולחוות את העוצמות של המועדון הגדול הזה. כמי שכבר זכה בעבר בתואר האליפות אני יודע שקשה יותר לשמור עליו ולכן עכשיו נכוון הכי גבוה שרק אפשר במטרה לרשום כמה שיותר הישגים במדי מכבי".

המשנה למנכ"ל, שרון תמם, אמרה: "אנחנו שמחים לצרף את בן לקבוצה ובטוחים שיתרום לנו רבות בעתיד הקרוב והרחוק בדרך להשגת כל המטרות שלנו. ברוך הבא בן ובהצלחה".

בן ביטון | האתר הרשמי של מכבי תל אביב

ביטון החל דרכו במחלקת הנוער של הפועל תל אביב ממנה עבר בעונת 2010/11 לסקציה נס ציונה, במדיה ערך את הופעת הבכורה שלו בבוגרים ו-89 הופעות בכל המסגרות. לאחר שנתיים בנס ציונה, עבר ביטון להפועל נצרת עילית ובמדיה ערך 37 הופעות בכל המסגרות. לקראת עונת 2013/14, הצטרף ביטון להפועל באר שבע ושיחק תפקיד מרכזי בזכייה של באר שבע בשלושה תארי אליפות, גביע המדינה וגביע אלוף האלופים. כמו כן, רשם ביטון הופעות עם הקבוצה בשלב הבתים של הליגה האירופית.

ביטון, שכבש 2 שערים במדי ב"ש ב-258 הופעות בכל המסגרות, ערך שתי הופעות במדי נבחרת הנוער ואת הופעת הבכורה שלו מתוך חמש במדים הלאומיים נגד קרואטיה במרץ 2016.

בן ביטון
בן ביטון. עזב את באר שבע אחרי שבע שנים | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי