אוהדי בית"ר מפעילים לחץ. מיכה ואצילי שוקלים "שנת התאווררות"

עומר אצילי, דור מיכה
עומר אצילי ודור מיכה | דני מרון

האוהדים החלו בקמפיין להחזרת אצילי ופנו למשה חוגג, השניים לא פוסלים אפשרות לבחון את האופציות ביוון או בקפריסין במידה והגדולות יסרבו לקחת אותם. בסביבתם תקפו. ומה חושבים השחקנים על מעבר בן ביטון?

(גודל טקסט)

ההודעה שקיבלו שחקני מכבי תל אביב, עומר אצילי ודור מיכה, על סיום דרכם במועדון – לא גרמה להפתעה גדולה. השניים ידעו בימים האחרונים שזה מה שצפוי להם, אחרי שעודכנו על ידי סוכנם רונן קצב לפני כמעט שבועיים כי הם עתידים לסיים את דרכם בקבוצה. 

השאלה המרכזית היא לאן השניים יעברו עכשיו. בסביבתם היה מי שייעץ להם לעזוב ל"שנת התאווררות" בחו"ל, אבל לפחות אצילי לא פוסל אפשרות להמשיך לשחק בארץ ורואה את עצמו בקבוצה גדולה – מכבי חיפה או בית"ר ירושלים. יחד עם זאת, שני השחקנים לא פוסלים גם אפשרות לשחק בקפריסין, יוון או רומניה – אפשרות שעלתה כאן בשבוע שעבר. כזכור, שמותיהם של א.א.ק אתונה, בה מאמן אחיו של ולדימיר איביץ' וכן של אומוניה ואפואל ניקוסיה, אליהם מקושרים האחים קצב המייצגים אותם, הוזכרו.

אוהדי בית"ר הפעילו הלילה מכבש לחצים על משה חוגג. הם רוצים לראות את אצילי בקבוצה, וככל הידוע הצוות המקצועי לא יתנגד למהלך שינחית אותו בבית וגן. דור מיכה עדיין לא החליט היכן ישחק, אבל נראה כי הדבר כלל לא תלוי בו. בסביבתו יודעים שלא כל קבוצה תסכים לקלוט אותו בגלל המצב הרגיש, אבל נראה כי גם הוא לא פוסל אפשרות להמשיך לשחק בישראל במידה והצעה מחו"ל לא תגיע.

כזכור, בשבוע שעבר טען אחד ממקורביו של אחד השחקנים כי "שחר וחוגג צריכים להבין שאין סיכון בלקחת את אצילי ומיכה". בסביבתם של אצילי ומיכה, כמובן, לא אהבו את ההתנהלות מולם וטענו כי למרות בקשות חוזרות ונשנות לחזור לאימונים הם נתקלו ב"אטימות" מצד המועדון שלא ענה לפניות שלהם. "עוד לפני שהפרקליטות הכריעה, היה מי שניסה לכתוב את כתב האישום בעצמו", אמרו שם. "הם ישקמו את הקריירה שלהם בקבוצה אחרת, אבל תמיד יהיה מי שיטיל דופי. רק הפרקליטות תכריע ולא דעה של אדם כזה או אחר".

בעניין אחר: סיפור בן ביטון תפס חלק מהשחקנים לא מוכן. אחרי הפניה לאנדרה ג'ראלדש, שהודיע כי הוא מעדיף קבוצה באירופה, נראה כי אם המגן לא יגיע ברגע האחרון מאור קנדיל יישאר. במכבי תל אביב אמרו אתמול כי איש לא ויתר על קנדיל וזאת בניגוד לחרושת השמועות על מעבר אפשרי לקבוצה אחרת. "בן יצליח כאן, יש לו את האופי המתאים ואת היכולת להכיל התמודדות על חולצת ההרכב", אמר אחד השחקנים.

ביטון עצמו סיפר לאחר החתימה בקבוצה: "אני מאוד מתרגש, חיכיתי לזה לא מעט זמן כי מבחינתי מכבי זה מועדון ענק, עם מסורת. אני מתרגש להכיר את החברים, להיכנס, להתאמן ולעזור לקבוצה. מהניסיון שלי יותר קשה לשמור על התואר מאשר להשיג אותו ובשביל לעשות את זה צריך לעבוד קשה, להיות מרוכזים ולהגיע לכל משחק כאילו הוא האחרון. אני מחכה כבר לעזור לקבוצה להשיג את המטרה".

בן ביטון
בן ביטון | מכבי תל אביב, האתר הרשמי

למה צריכים לצפות האוהדים: "לבן רעב מאוד, עם אנרגיות חדשות כי זה משהו שחיכיתי לו ושאפתי אליו. זו התחלה חדשה ואני מאוד רעב להוכיח את עצמי. אני רוצה לעשות להשתפר ולעשות את העונה הכי טובה שאני יכול. שוחחתי עם שחקנים, יש לי קשר טוב עם רבים מהם ואני מקווה שזה יעזור לי להיכנס בצורה חלקה. לצערנו אנחנו משחקים בלי קהל, אבל זה קהל שהרגשתי את העוצמות שלו, בטח בבלומפילד, ואני מאוד רוצה לשחק מולם ולהרגיש אותם. מאחל לנו שהקהל יחזור במהרה ושביחד נשיג את המטרות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי