0:1 לחדרה על הפועל חיפה, נתניה ניצחה את הפועל פ"ת

שחקני הפועל חדרה חוגגים | שלומי גבאי

משחקי ההכנה לקראת פתיחת עונת 2020/21 נמשכו, הקבוצה של חיים סילבס נכנעה לשער של ריף מסיקה. ריימונד אטוולד והיהלומים ניצחו בדקה ה-90 את הקבוצה מהלאומית בזכות ביצוע נאה של רוי קורין

(גודל טקסט)

עונת 2020/21 בכדורגל הישראלי תחל באופן רשמי ביום שבת, כשגביע הטוטו ייצא לדרך. גביע הטוטו של הלאומית יתחיל כבר ביום חמישי הקרוב, וכל הקבוצות נמצאות בעיצומן של משחקי ההכנה האחרונים רגע לפני הדבר האמיתי. שני משחקי הכנה נערכו הערב (שני), כאשר הפועל חיפה הפסידה 1:0 להפועל חדרה ומכבי נתניה גברה בתוצאה זהה על הפועל פתח תקווה.

הפועל חיפה – הפועל חדרה 1:0

חיים סילבס העלה בהתקפה את צמד השחקנים המסקרן החדש שלו – רז שטיין ו-וויליאן אגאדה, אך קבוצתו נכנעה בסופו של דבר לחבורה של שרון מימר, שניצחה שוב אחרי שגברה 2:3 על הפועל רעננה במשחק ההכנה הקודם שלה. חדרה הייתה טובה יותר בחצי הראשון וכבשה בדקה ה-40 בזכות בעיטה של ריף מסיקה מחוץ לרחבה. בחצי השני המשחק התאזן יותר ולקראת הסיום הקבוצה מהכרמל התקרבה לשיוויון, אך ירדה מנוצחת בסופו של דבר.

הרכב הפועל חיפה: רן קדוש, ירין סרדל, מיקי סירושטיין, גיא משפתי, רז נחמיאס, גל אראל, תומר אלטמן, סער פדידה, אלמוג בוזגלו, רז שטיין, וויליאם אגאדה.

הרכב הפועל חדרה: יואב ג'רפי, דיא לבאבידי, מנשה זלקה, וויסאם רבאח, עבדאללה ג'אבר, תמיר גלזר, ריף מסיקה, עומר לקאו, דור מוסקוביץ', דור נחמני, אסי גומה.

וויליאם אגאדה, מנשה זלקה | שלומי גבאי

מכבי נתניה – הפועל פ"ת 0:1

אחרי שהקבוצה של ריימונד אטוולד ניצחה את מכבי פתח תקווה 1:2 במשחק ההכנה הקודם, היא השיגה ניצחון נוסף, אבל הוא הלך לה קשה מאוד. הקבוצה מהלאומית לא עשתה לה חיים קלים, ורק בדקה ה-90 היהלומים הצליחו להשיג את השער המיוחל. רוי קורין קיבל כדור ארוך, סיפק השתלטות נפלאה, עבר את השומר שלו עם כדרור נהדר ובעט לרשת.

הרכב מכבי נתניה: רוי לייב, אסף בן שבת, דולב אזולאי, מתן לוי, זלאטן שחוביץ', אביב אברהם, אביאל אסרס, אלעד שחף, משה מולה, ירין שרעבי, גיא מלמד.

הרכב הפועל פ"ת: רוי בייגל, בן סיטלקול, רם לוי, פז בן ארי, מתן גושה, נפתלי בלאי, עוז סיטון, תומר חזן, בר ירוחם, ים בן יהודה, עומר בוארון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי