אופיר טקיאר דורש כ-324 אלף שקלים מהפועל תל אביב

אופיר טקיאר
אופיר טקיאר | מאור אלקסלסי

הקשר שהושאל אשתקד להפועל רמת גן, לא מורשה לחזור לאימונים ולא מקבל שכר מאז שחזר למתחם חודורוב: "הקבוצה הפרה באופן גס את ההסכם. מרשי נותר ללא קבוצה, דבר שגורם נזק בלתי הפיך לקריירה שלו", אמר פרקליטו

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

מגמת ביטול החוזים נמשכת בהפועל תל אביב: אחרי שהאדומים הודיעו לחמישה שחקנים בכירים כי חוזיהם מבוטלים, התברר כי גם אופיר טקיאר, שהושאל אשתקד להפועל רמת גן, לא מורשה להיכנס לאימונים ואם לא די בכך, הקשר לא מקבל שכר מאז חזר לפני כחודש.

בעקבות כך פרקליטו של טקיאר, אוהד כהן, שלח להפועל תל אביב מכתב התראה בטרם נקיטת הליכים משפטיים ודורש מהקבוצה פיצוי בגובה של 324,500 שקלים. כהן הוסיף כי במידה שלא תמלאו אחר האמור תוך שבעה ימים, ינקטו נגדכם כל הצעדים המשפטיים החוקיים שעומדים לרשותו של מרשי לרבות הגשת תביעה לבית הדין לעבודה/למוסד לבוררות של התאחדות לכדורגל וזאת על מנת לדרוש את כל המגיע לו על פי חוק בצירוף ריביות והצמדה כל זאת בהתאם לחוק.

"הקבוצה הפרה באופן גס את ההסכם, פועלת בחוסר תום לב מוחלט כלפיו כאשר היא מתעלמת לחלוטין מקיומו של מרשי נכון להיום מרשי נותר ללא קבוצה לאחר שכבר החלה העונה, דבר שגורם נזק עצום ובלתי הפיך למוניטין ולקריירה שלו", נכתב בהתרעה נגד הפועל תל אביב.

אופיר טקיאר
אופיר טקיאר | צילום: פייסבוק

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי