צפו בתקציר: 0:3 למכבי תל אביב על בני יהודה

אדוארדו גררו, דור פרץ | האתר הרשמי של מכבי תל אביב

במשחק ההכנה האחרון לפני הקרב על התואר הראשון של עונת 20/21 מול ב"ש בשבת (אלוף האלופים), הצהובים הביסו את הקבוצה משכונת התקווה. דור פרץ כבש, צמד לבלקמן

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב מוכנה לאלוף האלופים. אחרי שניצחה 0:1 את בית"ר ירושלים במשחק אימון ביום שישי, הקבוצה גברה הערב (שני) 0:3 על בני יהודה באצטדיון בלומפילד במשחק ההכנה השלישי והאחרון שלה לפני תחילת המשחקים הרשמיים.

הצהובים יפגשו ביום שבת את הפועל באר לקרב על התואר הראשון של העונה במסגרת אלוף האלופים, והתאוששו יפה מאז משחק האימון הראשון מול הפועל קטמון ביום שלישי האחרון, אז נפרדו ב-3:3 מול הקבוצה מהליגה הלאומית.

בני יהודה, מנגד, שתפגוש ביום שבת את בית"ר ירושלים במחזור הראשון של גביע הטוטו, נכנעה אחרי שגברה במשחק האימון הראשון שלה 1:2 על הפועל תל אביב.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים | האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מכבי ת"א הייתה הרבה יותר טובה במחצית הראשונה, הגיעה לכמה מצבים ובדקה ה-33 גם עלתה ל-0:1. אילון אלמוג בעט לקורה מצדה השמאלי של הרחבה, ודור פרץ המשיך מהריבאונד לרשת.

הקשר הוסיף לשער גם בישול במחצית השנייה, כשבדקה ה-50 מצא את ניק בלקמן בכדור עומק והאחרון המשיך לרשת. השער השלישי והאחרון הגיע בדקה ה-82, כשדור תורג'מן הצעיר העביר כדור רוחב מהאגף הימני לרחבה, שם חיכה בלקמן, שהמשיך בנגיעה לרשת, השלים צמד וקבע את תוצאת המשחק.

דן מורי, איתי שכטר, אריאל לזמי | האתר הרשמי של מכבי תל אביב

הרכבים

מכבי ת"א: דניאל טננבאום, מאור קנדיל, אנריק סבוריט, שרן ייני (איתן טיבי 46), אופיר דוידזאדה, דן גלזר, עידו שחר, דור פרץ, אילון אלמוג, אדוארדו גררו, איתי שכטר (ניק בלקמן 46).

כן שותפו: דניאל פרץ, נועם כהן, עמית גלזר, מתן בלטקסה, עדן קארצב, אבי ריקן, בר כהן, רונן חנציס, דור תורג'מן.

בני יהודה: עומר ניראון, מור חוזז, דן מורי, דניאל פלשר, אור חסידים, תאמבי סגס, שי מזור, יוסיף מוסא, פדרו קמפוס, אריאל לזמי, אמיר חלאיילה.

ניר בלקמן, דניאל פלשר | האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי