הכנה ראויה? 1:10 למכבי חיפה מול הנוער

נטע לביא | האתר הרשמי של מכבי חיפה

אחרי שהפסידו 2:1 לנוף הגליל במשחק האימון הראשון, הירוקים של ברק בכר הביסו בקלילות את קבוצת הנוער. שני בישולים לשועה, צמדים לווילדסחוט, רוקאביצה ופלקושצ'נקו. וגם: השחקן הנבחן

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה תציג מחר (רביעי) ב-9:00 את המדים החדשים שלה לעונת 2020/21, כשביום ראשון היא כבר תרשום את משחקה הרשמי הראשון מול עירוני קריית שמונה בחוץ במסגרת גביע הטוטו. בינתיים, הקבוצה ערכה היום את משחק ההכנה השני שלה והביסה בקלילות 1:10 את קבוצת הנוער, זאת אחרי שנכנעה 2:1 להפועל נוף הגליל במשחק האימון הראשון.

לאור התוצאה, ספק אם זו הייתה בחירה ראויה של יריבה. ברק בכר פתח בהרכב התקפי מאוד שכלל את דולב חזיזה, מוחמד עוואד, ירדן שועה וניקיטה רוקאביצה. טרנט סיינסבורי נותר בחוץ בזמן שעאיד חבשי עלה ב-11, במה שאולי מרמז על הכוונות לגבי האוסטרלי. כמו כן, שותף השחקן הנבחן עלאא אלדיין חסן, ששיחק בעונה החולפת בקבוצת המילואים של פמליקאו הפורטוגלית, אשר נמצאת בבעלותו של עידן עופר. מדובר בשחקן בן 20 שהחל להיבחן בתחילת השבוע, גדל במועדון הירוק ועזב בגיל 14 לשחק בגרמניה.

הראשון הגיע בדקה ה-14, כשניקיטה רוקאביצה קיבל כדור לתוך הרחבה מעוואד ובנגיעה אחת כבש. שש דקות לאחר מכן, עוואד בישל שוב, הפעם ליובל אשכנזי, שקבע 0:2. בדקה ה-30 זה כבר היה 0:3, כששועה בישל לרוקאביצה שהשלים צמד. שועה הוסיף בישול נוסף בדקה ה-50, הפעם לעוואד, שקבע 0:4.

מוחמד עוואד | האתר הרשמי של מכבי חיפה

דולב חזיזה הבקיע את החמישי בפנדל בדקה ה-54 אחרי הכשלה על אשכנזי, ובדקה ה-63 יאניק ווילדסחוט המחליף חדר לרחבה וכבש את השישי. ההולנדי השלים צמד אחרי חמש דקות בלבד, הפעם מבישול של גורפינקל, וקבע 0:7. שתי דקות עברו, והחל מטווח מחוץ לרחבה.

מקסים פלקושצ'נקו כבש ממרחק בדקה ה-70 וקבע 0:8, חמש דקות לאחר מכן מוחמד אבו פאני כבש את התשיעי עם בעיטה מ-22 מטרים, ובדקה ה-79 פלקושצ'נקו השלים צמד וקבע 0:10 עם בעיטה מ-24 מטרים. לקראת הסיום, לירוי גבאי צימק.

הרכב מכבי חיפה: ג'וש כהן, ארנסט מאבוקה, עופרי ארד, עאיד חבשי, סאן מנחם, נטע לביא, יובל אשכנזי, דולב חזיזה, מוחמד עוואד, ירדן שועה, ניקיטה רוקאביצה.

נכנסו כמחליפים: טרנט סיינסבורי, עלאא אלדיין חסן (נבחן), יהב גורפינקל, יאניק ווילדסחוט, מקסים פלקושצ'נקו, מוחמד אבו פאני, רמי גרשון, טימוטי מוזי, מאור לוי, רז מאיר, שריף כיוף.

עופרי ארד | האתר הרשמי של מכבי חיפה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי