אופיר מזרחי חתם בק"ש: "רוצים להחזיר את המועדון למקום הראוי לו"

אופיר מזרחי | עירוני קריית שמונה, רשמי

הקשר סגל מעגל וחזר הביתה לקבוצה בה פרח ועמה הגיע לשלב הבתים בליגה האירופית: "מאושר מאוד לחזור לכאן, נעשה הכל כדי להצליח, ביחד הכל אפשרי". גם עמית זנטי עלה כמועמד להצטרף. מוחמד שכר יחמיץ את פתיחת העונה

(גודל טקסט)

מאמן עירוני קריית שמונה, קובי רפואה, ממשיך לחפש שחקנים זרים שישלימו את הסגל לקראת העונה הבאה, אבל בינתיים מנסה מצליח לצרף שחקנים ישראליים איכותיים מן השוק. המועדון הודיע היום (רביעי) על רכש מרגש עבור האוהדים: הקשר אופיר מזרחי חתם לעונה עם אופצייה לעונה נוספת וחזר הביתה אחרי ארבע שנים.

מזרחי, שגדל במחלקת הנוער של קריית שמונה, ערך במדיה 108 הופעות בהן כבש 24 שערים. בתוך כך, היה שותף לקמפיין הקבוצה בשלב הבתים בליגה האירופית, לזכייה בגביע המדינה ולזכייה האלוף האלופים. לאחר שעזב, לא ממש הצליח מאז העונה האחרונה שלו במועדון בה כבש עשרה שערי ליגה. בעונה האחרונה סבל מקשיים כאשר התחיל בסקציה נס ציונה ובחודש ינואר עבר להפועל חיפה. כעס, הוא ינסה לחזור לעצמו עם רפואה.

לאחר החתימה אמר מזרחי: "מאושר מאוד לחזור הביתה ניתן ונעשה את הכל להשיב את המועדון הזה למקום שהוא ראוי לו . ביחד הכל אפשרי".

עמית זנטי

שחקן נוסף ששמו עלה כמועמד בימים האחרונים הוא עמית זנטי, קשרה של בני יהודה, שלא הגיע לסיכום מול קבוצתו הנוכחית לגבי הקיצוץ בשכר. בק"ש גיששו אצל השחקן ומחכים לראות אם ישוחרר מהכתומים.

בינתיים, בקריית שמונה ממשיכים בהכנות לפתיחת הליגה ומחכים להחלמת הפצועים, ביניהם מוחמד שכר. החלוץ נפצע עוד בסיום האחרונה וחזר לאימוני ריצה, ובשבוע הבא צפוי להצטרף לאימונים עם הקבוצה. שכר לא צפוי להיות כשיר למשחקים הראשונים בגביע הטוטו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי