"ג'ראפי יהיה שחקן חדרה, פלקושצ'נקו יחתום תוך 24 שעות"

מקסים פלקושצ'נקו, יואב ג'ראפי | מאור אלקסלסי, אודי ציטיאט

בזמן שהפועל חדרה מתכוננת לעונה הבאה בליגת העל, היועץ המקצועי אורן גולן התראיין ל-103FM. השוער: "יש כרגע סכסוך משפטי בין מ.ס. אשדוד והפועל ת"א". הקשר: "ויתר על כסף בשביל לבוא לפה". הסגל: "צריך דם חדש"

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

ההכנות של הפועל חדרה לעונת 2020/21 בליגת העל נמצאות בעיצומן, כאשר הקבוצה מהשרון צפויה לצרף בקרוב לסגלה את מקסים פלקושצ'נקו ויואב ג'ראפי, אשר יהיו חיזוק משמעותי לסגל של שרון מימר. בראיון ל-103FM היועץ המקצועי אורן גולן שפך מעט אור על ההכנות.

החתמת ג'ראפי: "אנחנו הגענו לסיכום עם השחקן וסוכנו, אך בהמשך התגלו בעיות בינו לבין הפועל תל אביב. אני מאמין שהוא יהיה שחקן הפועל חדרה. הוא היה צריך לקבל שחרור מהפועל ת"א, לאחר שהיא פיטרה אותו. כרטיס השחקן שייך לג'קי בן זקן וכרגע זה בין מ.ס. אשדוד והפועל ת"א. יש שם סכסוך משפטי כרגע, שלא קשור לחדרה וג'ראפי. אני מאמין שג'קי רוצה שהשחקן שלו ישחק בליגת העל אצל חדרה מאשר יישב ביציע. זה לא טוב לאף אחד".

השאלת פלקושצ'נקו: "הוא שוחרר מהסגל של מכבי חיפה, ואנחנו כבר סגרנו מולו את החוזה. מכבי חיפה כרגע רוצה דמי השאלה ומתנהל משא ומתן בינינו כרגע. אני מאמין שהכל ייסגר ב-24 השעות הקרובות. כרגע חדרה לא יכולה לשלם את כל דמי ההעברה שהם דורשים, אבל מקסים הסכים לוותר על כסף כדי לשחק כאן. את העונה הבאה נפתח עם חמישה או שישה זרים, מה שלא היה לנו בשנים קודמות. בינתיים זה נראה טוב".

יואב ג'ראפי
יואב ג'ראפי | דני מרון

בניית הסגל: "גם אני וגם שרון מימר הרגשנו שצריך דם חדש בסגל, צריך להביא שחקנים רעבים יותר. רצינו שחקנים חדשים. לוסיו הרגיש מיצוי, אליאל פרץ רצה להתקדם ומוחמד אבו פאני רצה לחזור למכבי חיפה. אתה לא יכול להחזיק שחקנים בכוח. צירפנו את עומר לקאו, שהוא שחקן מצוין ששיחק כמה שנים בק"ש".

השפעת הקורונה: "אפשר להגיד שניצלנו, לא שהרווחנו. הייתה לנו קבוצה יקרה מאוד בעונה שעברה, וקיצצנו בין 25%-30% בלבד משכר השחקנים בסגל. כל שחקן שעזב יצא עם חיבוק ורואים את זה בכל ראיון. שנה שעברה היו לנו בסביבות 1000 מנויים. רוצה להודות גם לראש עיריית נתניה, שהורידה לנו 40% משכר האצטדיון. אני מקווה לסיים את העונה הבאה במקום טוב באמצע הטבלה, בלי מאבקי ירידה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי