דיווחים סותרים ביוון בנוגע לדוניס. איתי שכטר נכנס לבידוד

גיורגוס דוניס | NEZAR BALOUT/AFP via Getty Images

נמצא המחליף של איביץ'? המאמן שעזב את פנאתינייקוס חתם לפי protathlima, אך ב-SDNA טוענים שהמו"מ עוד מתנהל. וגם: אחד מבני משפחתו של החלוץ נדבק בקורונה, בשל כך ייעדר ממשחקי "אלוף האלופים" נגד הפועל ב"ש

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אין ספק שהאלופה מכבי תל אביב לא רגילה להיות במצב הזה. זמן רב מאז עזיבתו של ולדימיר איביץ', הקבוצה שבדרך כלל הצליחה לצרף בקלות מאמנים זרים שסחבו את המועדון להצלחות – עדיין נותרה ללא איש על הקווים. אולם, הבוקר (חמישי), לפי כלי התקשורת היווני "protathlima", גאורגיוס דוניס חתם במועדון.

"דוניס היה מועמד אחד מבין רבים והמנכ"ל ג'ק אנגלידיס היה זה שבחר בו", נכתב בדיווח. דוניס בן ה-50 עזב את פנאתינייקוס לאחר כשנתיים. כזכור, לפני כשבועיים וחצי אישר המאמן את מועמדותו בראיון במולדתו ואמר כי דברים יכולים לקרות. עם זאת, ראוי להדגיש כי באתרים גדולים יותר ביוון וביניהם "SDNA", נכתב הבוקר כי המו"מ בין הצדדים עדיין מתנהל ויוכרע בימים הקרובים מכיוון שטרם הושגו הבנות. בצל הדיווחים, במועדון הצהוב ציינו כי טרם התקבלה ההחלטה הסופית וגם נבחנות שאר האופציות לגבי המאמן שיחליף את ולדימיר איביץ. בכל מקרה, נראה כי ההיכרות בין דוניס ליד ימינו של מיץ' גולדהאר, ג'ק אנגילידיס, תביא ליתרון בהחלטה הסופית של הבעלים בקנדה.

היווני שיחק חמש שנים במדי פנאתינייקוס וזכה איתה בשתי אליפויות, שלושה גביעים ופעמיים בסופר קאפ המקומי. כמאמן הוא זכה בין היתר בדאבל עם אפואל ניקוסיה ב-2014 והוסיף אליפות נוספת ב-2017/18, וגם כן בגביע עם א.א.ק אתונה. אין ספק שעומדים בפניו אתגרים רבים לאור הקיץ הלא פשוט והשינויים בסגל יחד עם ענן הפייר-פליי הפיננסי שעדיין מרחף מעל המועדון.

יורגוס דוניס
יורגוס דוניס | OLLY GREENWOOD/AFP via Getty Images

מנגד, מכבי תל אביב נאלצה להודיע הבוקר על כך שחלוץ הקבוצה, איתי שכטר, נכנס לבידוד בן 10 ימים (החל מאתמול, רביעי) לאחר שאחד מבני משפחתו נדבק בקורונה. המשמעות היא שהחלוץ לא יוכל ליטול חלק במשחק "אלוף האלופים" בשבת נגד הפועל באר שבע (החל מ-20:10 בספורט1) וגם לא בגומלין חמישה ימים לאחר מכן, ביום חמישי בבלומפילד. הוא ישוב בזמן למשחק הקבוצה בסיבוב המוקדמות הראשון בליגת האלופות (18 או 19 באוגוסט).

"הסגל שלנו מאוד חסר וההכנות לא אידיאליות בלשון המעטה אבל נבוא בכל הכח", אמרו הבוקר במועדון. מי שיעמוד ככל הנראה על הקווים בשבת הוא פטריק ואן לוון שעשה את תקופת ההכנה עם הקבוצה וזה מייעד תפקיד מרכזי לדור פרץ ששיחק במשחקי האימון בקישור ההתקפי. גם עידו שחר ואדוארדו גררו שהגיע מביתר ת"א/ בת ים והרשימו במחנה האימונים עשויים לקבל דקות משחק משמעותיות. גם ניק בלקמן עשוי לפתוח בשבת על חשבונו של שכטר.

במקביל למציאת מאמן חדש, במכבי מקווים לסיים בקרוב את הסאגה סביב המשך דרכו של הקשר אייל גולסה בקבוצה. בתחילת השבוע הגישה מכבי הצעה חדשה לקשר אך עדיין ישנם פערים בין הצדדים כאשר השחקן בוחן גם אופציות בחו"ל אבל הצהובים מקווים כי הסיכום יקרה עד תחילת השבוע הבא.

איתי שכטר | האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי