רכש ראשון לברק בכר: איהב אל עביד חתם במכבי חיפה

איהב אל עביד | מכבי חיפה

שחקן הכנף של בית"ר תל אביב\בת ים הצטרף: "תודה על האמון". לאחר עבירות המשמעת הרבות בעונה שעברה, המאמן החדש העביר לשחקנים דף נהלים: "לא אתעסק בדברים שלא קשורים לכדורגל"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

רכש ראשון למכבי חיפה בעידן ברק בכר: איהב אל עביד בן ה-20 חתם היום (חמישי) לשלוש שנים עם אופציה לשנתיים נוספות בשורות הירוקים, שבונים אליו עתידית וצפויים להשאילו בעונה הקרובה. בין המתעניינות נמצאת העולה החדשה בני סכנין שכבר יצרה קשר עם נציגי המועדון מהכרמל.

איהב אל עביד, שבלט בעונה האחרונה עם 12 גולים בכל המסגרות ושער בלתי נשכח שכבש נגד בני לוד ממחצית המגרש, היה מבוקש גם על ידי האלופה מכבי תל אביב, אך הירוקים הקדימו את הצהובים והשלימו את החתמתו של שחקן הכנף באמצעות סוכנו דודו דהאן.

אל עביד מחלים משבר בידו ואמור לחזור לאימונים עם מגע בתוך כחודשיים. השחקן אמר לאתר הרשמי של מכבי חיפה לאחר החתימה: "אני שמח לחתום במכבי חיפה. תודה על האמון. זהו אתגר גדול ואעשה הכל כדי להצליח".

איהב אל עביד | מכבי חיפה

בתוך כך, מחנה האימונים של מכבי חיפה בכפר גלים יצא אתמול (רביעי) לדרך והוא יימשך עד ליום שישי הבא, כאשר בין לבין הקבוצה תערוך את שני משחקיה הראשונים בגביע הטוטו – משחק חוץ נגד עירוני קריית שמונה ולאחר מכן נגד בני סכנין. אתמול ערכו הירוקים אימון ראשון והיום ייערך אימון כפול.

כבר בתחילת המחנה הבהיר המאמן ברק בכר עד כמה המשמעת היא חשובה והוא אינו מתכוון לעבור לסדר היום על כל התנהגות אחרת והעביר לשחקניו דף נהלים. בכר הפציר בשחקנים כי יקפיד על עמידה בלוחות הזמנים, לבוש והתנהלות ראויה. "כבר מהתחלה הסביר המאמן כי אינו מתכוון להתעסק בדברים מחוץ לכדורגל, והמבין-יבין" אמרו בחיפה.

מבחינה מקצועית, במועדון ממשיכים לעשות מאמצים בחיפוש אחר שחקנים זרים אך חלק גדול מהשחקנים שבצוות המקצועי קיוו לצרף, חוששים להגיע לאור נגיף הקורונה. במקביל, הירוקים בוחנים גם אופציות להשקעה עתידית כאשר בתחילה רצו לצרף את החלוץ וויליאם אגאדה ואף הגיעו לסיכום מול הפועל קטמון אבל האחרון בחר בסופו של דבר לעבור להפועל חיפה.

שחקני מכבי חיפה באימון | האתר הרשמי של מכבי חיפה

לחצו לכל החדשות, העדכונים, הסרטונים והנתונים של מכבי חיפה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי