שחקני בני סכנין הצטלמו עם דגל לבנון: "מזדהים עם הכאב"

שחקני בני סכנין עם דגל לבנון | דוברות בני סכנין

במועדון יצאו במסר מקרב לבבות בעקבות הפיצוץ שגרם לאלפי פצועים ונעדרים ולמותם של מאות בביירות: "נושאים את תפילותינו לבורא עולם". יזן נאסר צפוי לחתום, לאונדרסון עשוי לנחות בישראל בשבוע הבא

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

כמעט 48 שעות חלפו מאז הפיצוץ שהרעיד את ביירות וגרם למאות הרוגים ואלפי פצועים ונעדרים, בבני סכנין החליטו הבוקר (חמישי) להביע הזדהות עם העם הלבנוני ויצאו במסר מקרב לבבות.

"מועדון בני סכנין מביע הזדהות עם הכאב של העם הלבנוני בגין הפיצוץ אשר התרחש בעיר הבירה ביירות. אנחנו משתתפים בצערם של המשפחות האבלות ונושאים את תפילותינו לבורא עולם להחלמה מהירה של כל הפצועים ושיקום מהיר לתשתיות אשר נפגעו כתוצאה מהפיצוץ", מסרו.

באימון הבוקר המשיכה הקבוצה את הכנותיה לקראת פתיחת משחקי גביע הטוטו ומשחקה הראשון ביום ראשון נגד הפועל חיפה, אך במקביל פועלים ראשי המועדון להנחתת שחקנים זרים, מעבר לאיקוום אוטין שהושאל ממכבי חיפה ואמרי וולשמן שממשיך לעונה נוספת. השבוע כבר נחת הבלם אוסוולדו הנריקס, שמתאמן בהתאם לנהלי הבידוד ובסכנין מקווים שכבר בשבוע הבא יצטרף לאימוני הקבוצה.

מעבר לכך המאמן אלדד שביט מעוניין להחתים גם קשר זר והמועמד העיקרי הוא הברזילאי לאונדרסון, קשר בן ה-31 ששיחק בעונה האחרונה בקבוצת נאוטיקה מהליגה השנייה במולדתו והרשים את שביט בשל גובהו, 1.87 ס"מ. הוא נחשב לקשר קשוח במרכז המגרש ומועדון מקווים שהוא ינחת בישראל עד תחילת השבוע הבא. שחקן נוסף שיחתום בקבוצה הוא המגן יזן נאסר, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בספורט1. נאסר היה בהתרשמות וכאמור צפוי לחתום לעונה הקרובה.

אוסוולדו הנריקס | Wagner Meier/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי